niedziela, 7 kwietnia 2019

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Mężczyzna z tuszem na dłoni”- OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt „Mężczyzna z tuszem na dłoni”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.




Olly, Hania i Jakub są z sobą bardzo blisko. Hanię i Jakuba łączy miłość, a Olly jest ich wielkim przyjacielem. Wyjeżdżają za granicę, w Anglii szukają lepszego życia. Każdy z nich z innego powodu, każdy pragnąc spełnić marzenia, znaleźć lepsze jutro, szczęście. Wszystko się psuje, gdy Hania zachodzi w ciąże, a Jakub zawodzi swoim zachowaniem. Wypowiada wiele bolesnych słów, po czym wychodzi z domu. Nie ma go, kiedy dziewczyna traci ciąże, nie ma go później, za to jest Olly, który pomału, małymi kroczkami zdobywa jej serce.
Dwanaście lat później Hania jest doktorką, Jakub sławnym tatuażystą, a Olly pilotem samolotów. Olly i Hania zaręczają się, planują ślub.
Ktoś podpala studio Jakuba, a on trafia do szpitala pod opiekę Hani. Spotkanie po wielu latach jest bolesne, a jednocześnie okazuję się, że nie wszystko było tak, jak się zdawało. Uczucia powracają, choć już nic nie jest takie łatwe. Kiedy Jakub dowiaduje się, że Hania ma wyjść za mąż, chce o nią zawalczyć. Proponuje jej wspólne spędzenie siedmiu dni. Chce udowodnić jej, że zasługuje na drugą szansę, że miłość między nimi wcale się nie skończyła, że to on jest jej szczęście, jej przeznaczeniem. Czy Hania się zgodzi? Czy Olly naprawdę jest taki dobry, kochany, szarmancki? Czy Hania i Jakub będą jeszcze razem? Co tak naprawdę stało się w dniu, kiedy wszystko się rozpadło? Kto podpalił studio tatuażu Jakuba?

Historia, która skradła mi serce i na pewno długi czas pozostanie w pamięci. O wielkiej miłości, błędach, które tak naprawdę każdy czasem popełnia, marzeniach. Pełna emocji od pierwszych do ostatnich stron. Przeżywa się ją z bohaterami, kibicując z całych sił, niezgadzająca się z niektórymi decyzjami.

Bohaterowie bardzo realistyczni, ciekawi, zapadający na długo w pamięci. Każdy z nich ma wady i zalety, żaden nie jest ideałem i właśnie to w nich najbardziej urzeka.

Książka zdecydowanie wciąga. Historia pochłonęła mnie całkowicie, ciekawość była tak duża, że musiałam poznać jej zakończenie. Nie byłam w stanie poczekać, przeczytać „na raty”.

Według mnie autorka stworzyła książkę, która zachwyca – wciągająca historia, bohaterowie, z którymi można się utożsamiać, pełna emocji. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Ciekawa, wciągająca historia.
  • Bohaterowie z którymi można się utożsamiać.
  • Pełna emocji.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa WasPos oraz na FB.


Książkę pt.: „Mężczyzna z tuszem na dłoni” znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Ciekawa historia zaciekawi nie jednego czytelnika, mnie akurat zainteresowała i jestem ciekawa zakończenia Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawei , lubie takie ksiażki

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęca do czytania nawet osoby które nie są fanami tego :) super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa historia....z chęcią poczytałabym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej książce,pierwszy raz widzę .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli Aniu Tobie tak bardzo książka skradła serce będę musiała koniecznie po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno chętnie po nią sięgną

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta historia ma coś w sobie. Z pewnością ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń