wtorek, 30 kwietnia 2019

FLO Płyn do prania Flo Black - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do prania „Flo Black”, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Płyn Flo Black przeznaczony jest do prania tkanin czarnych, a jego zadaniem jest nie tylko doprowadzenie materiału do czystości, ale również zatrzymanie koloru. Moim zdaniem swoje zdanie spełnia w 100%. Doskonale chroni kolor, a taki wyblaknięty mam wrażenie, że trochę go odzyskuje (oczywiście nie twierdzę, że koszulka mająca x lat i dawno nie jest czarna, nagle wygląda jak nowa, ale staje się bardziej czarna niż była, kolor trochę odżywa).

Konsystencję na dość gęstą co sprawia, że jest wydajny.

Zapach przyjemny, kwiatowy. Podczas suszenia roznosi się po całej łazience, a na materiale jakiś czas lekko wyczuwalny.

Opakowanie dość ładne i zdecydowanie praktyczne. Zakrętka doskonale nadaje się do używania jej jako dozownik do płynu.

Według mnie płyn do prania Flo Black na same zalety i doskonale spełnia swoje zadnie. Polecam.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.

Płyn do prania Flo Black znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Dobrze iedzieć. Co prawda ja wole takie uniwerslane płyny ale czasaem są takie ubrania co do nich tylko takie płyny ale nei akzde dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować, zapach w moim guście dodatkowo czyści a kolor nie blaknie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak fajnie,że nawet przyraca czarń poszarzałym ubraniom i ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego jeszcze nie mialam, nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze takiego płynu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie prałam jeszcze we Flo. Mialam plyn do plukania to taki raczej średni efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba by samemu spróbować.Fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny płyn , recenzja zachęca do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji wypróbowac, a recenzja świetna, więc chyba się skuszę przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny plyn i wydajny

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ale o innym zapachu gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ważne by kolory zachowywały swoją intensywność.Koniecznie płynu muszę wypróbować na swoim praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie pachnie, a co najważniejsze dba o trwałość kolorów. Muszę zwrócić na niego uwagę podczas zakupów

    OdpowiedzUsuń
  14. żona zajmuje się praniem i na pewno płynu użyje

    OdpowiedzUsuń