środa, 3 kwietnia 2019

Bee.pl SCENTILA Świeca Sojowa - Trawa Cytrynowa - OPINIA


Zapraszam na opinię o SCENTILA Świecy Sojowej - Trawa Cytrynowa, jaką otrzymałam od Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny.




Świeczka ma zapach trawy cytrynowej. Zapach śliczny, średnio intensywny. Doskonale wyczuwalny w całym pomieszczeniu podczas palenia się świeczki, a także dłuższy czas po jej zgaszeniu.


Mieści się w średniej wielkości słoiczki. Jest dość prosty, a przy tym ładny. Moim zdaniem będzie pasować do każdego wnętrza.


Świeczka to 100% naturalny wosk sojowy.


Jej wydajność jest bardzo duża. Ubywa jej dość mało podczas jednego palenia (zapalam na około 3 godziny, jak poleca producent). Używana jest co dzień (z małymi wyjątkami) od około połowy marca i do dna daleko.


Moim zdaniem świeczka jest świetna i polecam.


Zalety:
  • Śliczny zapach.
  • Pasuje do każdego wnętrza.
  • Zapach długo wyczuwalny w pomieszczeniu.
  • Starcza na długo, wolno się „wypala”.
  • W 100% wosk sojowy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bee.pl oraz na FB.

SCENTILA Świecę Sojową - Trawa Cytrynowa znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Ciekawy wiosenny zapach jak dla mnie , uwielbiam takie świeczki - Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniałao mi :0 uwielbiam takie świeczuszki ale nei każda pachnei i nie każda jest godan polecenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie swiece w slojach które mozna pozniej doczegos wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo....brzmi wspaniale...trawa cytrynowa😍😍😍
    Cieszy fakt,że na długo starcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. świece zapachowe są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świece lubię takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach jest pewnie bardzo ładny. O wosku sojowym nie słyszałam, bardzo wydajna widać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy świecy o zapachu trawy cytrynowej, a bardzo lubię ten aromat, więc musi pachnieć cudnie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach lekki,świeży idealny na nadchodzące lato :) Bardzo lubię zapalać świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach tej świecy na pewno jest extra

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie świeczki za zapach, ale również za nastrój który tworzą. A ten zapach byłby dla mnie idealny, taki świeży, lekki

    OdpowiedzUsuń