wtorek, 9 kwietnia 2019

ARA Szczecin Płyn do do mycia łazienek SIN-LUX - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do mycia łazienek SIN-LUX, jaki otrzymałam od Ara Szczecin.




Płyn mieści się w ładnym i wygodnym w użyciu opakowaniu z atomizerem. Mamy możliwość używania go w formie płynu lub piany, w zależności od potrzeby. Ma możliwość blokady, która daje nam gwarancję, że nie naciśniemy przez przypadek.

Zapach bardzo ładny. Według mnie płyn pachnie cytrusami. Jest średnio intensywny, a w pomieszczeniu wyczuwalny jeszcze jakiś czas po użyciu.

Płyn nadaje się do czyszczenia wszelkich powierzchni w łazience. Jest bardzo skuteczny. Doskonale radzi sobie z usuwaniem pozostałości po mydle, kamieniem, codziennymi zabrudzeniami, a nawet grzybem tworzącym się od wilgoci (niestety moja zmora, z którą będę walczyć, aż nie zmienię mieszkania). Nie ma potrzeby szorowania czy wielokrotnego powtarzania mycia, co zaoszczędza nam dużo czasu.

Wydajność dość duża. Płynu używam do sprzątania całej łazienki i starcza na dłuższy czas.

Według mnie sprzątanie z płynem do mycia łazienek SIN-LUX jest łatwe i pachnące. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Do czyszczenia wszystkich powierzchni w łazience.
  • Wydajny.
  • Wygodne i ładne opakowanie.
  • Możliwość używania w formie płynu lub piany.
  • Cytrusowy zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Płyn do mycia łazienek SIN-LUX znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, ja rzadko używam płynów do czyszczenia zwykle stosuje mleczko ale chyba warto zmienić przyzwyczajenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię cytrusowy zapach płynów czyszczących.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny zapach , radzi sobie z zaburzeniami i jego zapach unosi się jaki czas po zastosowaniu takie płyny u mnie mile widziane Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat szukam jakiegoś fajnego ,nowego płynu do czyszczenia,muszę się za nim rozejrzeć .

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super i łazienkę bedzie lśniła czystością

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być świetny, również muszę go miec

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały produkt, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno żona chetnie go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden płyn a jaki wielofunkcyjny :) Jestem zachęcona go przetestować w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego uniwersalnego, wielozadaniowego płynu do czyszczenia łazienek to bardzo mi potrzeba. Nie dość że skuteczny to jeszcze pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń