poniedziałek, 7 stycznia 2019

CUKRY NYSKIE Herbatniki regionalne - OPINIA


Zapraszam na opinię o herbatnikach regionalnych w polewie kakaowej, jakie otrzymałam od firmy CUKRY NYSKIE.




Herbatniki regionalne w polewie kakaowej, nadal pozostają jednymi z moich ulubionych ciasteczek. Idealne do kawy, na przekąskę, czy gdy mamy ochotę na coś słodkiego.


Mają idealnie zrównoważony smak. Są słodkie, ale niemulące, z dużą ilością pysznej polewy kakaowej. Chrupiące, a jednocześnie rozpływające się w ustach.

Mają kształt kwiatuszka z dziurką w środku. Doskonale pasują zarówno do małej, jak i dużej raczki.

Nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i papkowate, jeśli zostawimy je otwarte na później.


Ja jestem zdecydowanie na tak. W moim domu wszyscy uwielbiamy i polecamy herbatniki regionalne w polewie kakaowej.





Zalety:
  • Pyszne.
  • Słodkie ale nie mulące.
  • W kształcie kwiatuszków.
  • Nie nabierają wilgoci pozostawione na później.
  • W polewie kakaowej.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Cukry Nyskie oraz na FB.



13 komentarzy:

  1. Mniam uwielbiam takie ciastka :) idealne do kawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś słodkiego i dobrego do kawki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne ciasteczka do po obiedniej kawki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubimy te ciasteczka za ich wyrazisty smak i czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatniki w czekoladzie są zawsze pyszne i te na pewno też ")

    OdpowiedzUsuń
  6. W czekoladzie😋😋😋
    Mniam...już czuję ten wyśmienity smak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy i bardzo lubimy. Nie dość że ładnie się prezemtują na talerzyku to jeszcze wyśmienicie smakują zarówno dzieciakom jak i dorosłym. Również polecamy z synami

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż można dodać, ja je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne do popołudniowej kawki :) Zasmakują na pewno całej mojej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. herbatniki i czekolada to jedno z lepszych połączeń

    OdpowiedzUsuń