niedziela, 2 grudnia 2018

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Marokańskie słońce” - OPINIA


Zapraszam na opinie o książce pt.: „Marokańskie słońce”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Marysia jest wytykana palcami, mimo że tak naprawdę ona nic złego nie zrobiła. Po sześciu latach rozstaje się z chłopakiem, który pod wpływem narkotyków powoduje okropny wypadek. Ludzie nie dają jej spokoju, sprawiają, że życie jest koszmarne. Kiedy nadarza się okazja wyjechania do Hamburga, gdzie ciocia załatwia jej pracę, nie waha się ani chwili.
Bilal jest muzułmaninem. Po zakończeniu związku ucieka w pracę, mimo upływu czasu nie czuje się gotowy na nową miłość.
Ta dwójka spotyka się lotnisku, zakochują się w sobie bardzo szybko, zaczyna się wspaniała bajka. Tylko życie to nie bajka, a oni pochodzą z zupełnie różnych światów. Inna religia, inne priorytety, inna kultura – to, co na początku wydawało się nic nieznaczącymi faktami, okazuje się ogromną przeszkodą. Czy ich miłość będzie na tyle silna, by wszystko pokonać? Czy dwie różne kultury, dwa różne światy mają szansę się połączyć w jedno? Czy podjęte decyzje będą słuszne?

Książka, która wywołuje wiele emocji, od łez po wybuchy śmiechu. Przeżywa się ją z bohaterami, nie zawsze zgadzając się z ich decyzjami.

Znaczącą dla mnie zaletą jest fakt, że narratorem jest zarówno Marysia, jak i Bilal. Takie rozwiązanie sprawia, że poznajemy uczucia, myśli, spojrzenie na daną sytuację każdego z nich.

Mnie historia Bilal i Marysi zdecydowanie przypadła do gustu. Polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Momentami wzruszająca.
  • Momentami powodująca wybuchy śmiechu.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa WasPos oraz na FB.

Książkę pt.: „Marokańskie słońce” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie. Mam nadzieję że przeczytam niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością ta książka by mnie wciągła jej opowieść jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie i na przyjemną lekture na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wszystkim którzy nie czytali bardzo wzruszająca i ciekaw ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi rowniez sie podobala nawet lezka w oku byla

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym sobie taką ksiązke poczytała

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł daje dużo do myślenia,zabawna,wzruszająca super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tytuł bardzo tajemniczy, sama recenzja zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie książki gdzie mozna sie posmiac i uronic lze

    OdpowiedzUsuń
  10. Swojego czasu bardzo lubiłam czytać książki pokazujące świat muzułmański, ich stosunek do kobiet i ich traktowanie. Chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Zapowiada się świetna historia .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takiego typu książki, które wciągają

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki, zwłaszcza takie, choć ta jeszcze w moje ręce nie wpadła niestety....

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam książki z taką historią miłosną,jestem ogromnie ciekawa jak potoczą się losy głównych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. od razu rzuca się w oczy że panie są zainteresowane jej przeczytaniem

    OdpowiedzUsuń