piątek, 6 lipca 2018

Argo - Słodycze z Łańcuta Cukierki CHOCO JELLO - OPINIA


Zapraszam na opinię o cukierkach CHOCO JELLO, jakie otrzymałam od firmy Argo - Słodycze z Łańcuta.





Miękkie, owocowe nadzienie, twarda, ale pękająca w ustach skorupka a to wszystko oblane mleczną czekoladą – pyszności jednym słowem.

W opakowaniu znajdziemy 90g cukierków w 4 smakach: malina, wiśnia, czarna porzeczka, pomarańcza. Moim zdecydowanym faworytem jest pomarańcza, ale pozostałe też są bardzo smaczne.

Cukierki można ssać lub żuć jak gumy rozpuszczalne u mnie w domu bardzo lubimy taką wersję.

U mnie wszyscy jesteśmy zdecydowanie na tak i polecamy.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Oblane mleczną czekoladą.
·      Owocowe nadzienie w czterech samkach.
·      Można jeść na różne sposoby.



Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Argo - Słodycze z Łańcuta oraz na FB.

Cukierki CHOCO JELLO znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. próbowałam już tych cukiereczków, są pyszne pod czekoladową skorupką która mięknie w ustach kryje się pyszny owocowy mus

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam uwielnbiam takie :) i duży plus bo moje dzieciaki za takimi nie przepadają a nawet nietykaja wieć nikt mi ich nie zje chyba że mą

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wynalazki,raz na jakiś czas można sobie pozwolić na chwilę przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owoce i czekolada...mniam...nie ma nic lepszego 😋😋😋

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj ciukielka no daj zapiwiadaja sie na dobrecmusze piszukac u nas ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenie czekolady i nadzienia owocowego . Tych jeszcze nie miałam okazji jeść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie ,uwielbiam smakowite cukierki .

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie bardzo moje dzieci tyz

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy słodkości w domku.te cukieraski wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam słodycze. A jeszcze jak są pyszne szybko znikają z miseczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowe cukierki... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, uwielbiam czekoladowe cukierki

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladowe cukierki na widok,których ślinka cieknie.Chyba z tej marki kupowałam w Netto tyle,że były to lizaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smaczne cukiereczki, kolorowe zapakowane z pewnością są przyszne

    OdpowiedzUsuń
  15. długo mnie nie trzeba namawiać żebym chętnie ich spróbował

    OdpowiedzUsuń