czwartek, 31 maja 2018

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfolimpiada. Tom 11” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfolimpiada. Tom 11”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





W komiksie znajdziemy aż 3 opowiadania. Wraz z niebieskimi stworkami przeżyjemy Smerfolipiadę gdzie nagroda jest nie byle, jaka – pocałunek Smerfetki.  Dwie drużyny i osamotniony Słabeusz, którego nie chce żadna z drużyn stają do zawodów gdzie sędzią jest Ważniak.
Kolejna opowieść to Wielkanoc u Smerfów. Jest dość krótka, ale ciekawa. Zdecydowanie pełna śmiechu, zabawna, z niebezpiecznym Jajkiem Wielkanocnym J.
W ostatniej historii Plac zabaw dla Smerfów poczytamy o niebezpieczeństwie, w które wpadły Smerfy bawiąc się w nieznanym miejscu, będąc nieostrożne.

Każda z historii wciąga, bawi i uczy. Pokazuje m.in., że warto działać wspólnie a będąc w nowym, nieznanym miejscu trzeba być bardzo ostrożnym.

Ilustracje ładne, kolorowe przyciągające wzrok.

Smerfy to dla mnie powrót do dzieciństwa, gdy z niecierpliwością czekało się aż będą emitowane raz w tygodniu w wieczorynce. Z przyjemnością sama komiks przeczytałam, jak i podsunęłam do poczytania dzieciom. Polecam.

Zalety:
·      3 historie.
·      Ciekawy.
·      Zabawny.
·      Ładne ilustracje.
·      Powrót do dzieciństwa.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Komiks pt.: „Smerfolimpiada. Tom 11” znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i kolorowy komiks z ciekawymi historyjkami 😊 oj bym sobie i synowi poczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam Smerfy i moja córka też je uwielbiała ,kto ich nie kocha .Fajny komiks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubiona baja z dziecinstwa chetnie bym piczytala w wrsij komiksu eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smerfu :0 moje dzieci mniej ale wiadomo tyle dzis bajeczek że one każda lubia jedną więcej inna mniej. Za omiksami nie przep0adaja ale chyba powoli sie to zmienia

    OdpowiedzUsuń
  5. smerfy nigdy sie nie znudzą dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne śmieszne historie o niebieskich ludzikach

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy smerfy i ich przygody

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze komiksów nie mieliśmy .Ciekawe czy moim chłopakom by się spodobało. Smerfy bardzo lubią oglądać więc pewnie tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzieciństwie uwielbiałam komiksy. A smerfy to była jedna z moich ulubionych bajek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy to czasy naszego dzieciństwa,takie bajki jak ta łączy pokolenia.Świetny komiks,ciekawy,bawi i uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smerfy są zawsze super, synek jeszcze nie zna tej bajki

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że komiksu o smerfach jeszcze nie wdziałam,wygląda fascynująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca zespołowa tego trzeba się nauczyć ,a że Smerfami będzie to ciekawe i przyjemne ....kochamy Smerfy ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sprawa,komiks,smerfy które my i dzieci uwielbiamy,jest co czytać

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dzieci bardzo polubily Smerfy a ta ksiazeczka z pewnosvia by sie spodobala :-)

    OdpowiedzUsuń