środa, 30 maja 2018

ManFoot Dezodorant do obuwia i stóp - OPINIA

Zapraszam na opinię o dezodorancie do obuwia i stóp, jaki otrzymałam od MaFoot.


Dezodorant mieści się w ciemno szarej butelce z bardzo ciekawym zakończeniem w formie rozpylacza. Takie rozwiązanie sprawia, że aplikacja zarówno na stopy jak i do środka buta jest bezproblemowa.

Zapach przyjemny, średnio intensywny, męski. Osobiści wyczuwam w nim cytrusową nutę z zieloną herbatą, które nadają mu świeżości. Na skórze wyczuwalny parę godzin, z obuwia zdecydowanie dłużej.

Po aplikacji na skórę jest uczucie chłodu, podobno bardzo przyjemne szczególnie latem. Wchłania się praktycznie momentalnie nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Jest skuteczny. Na stopach testowany zarówno na codzienne wyjścia w upalne dni, jak i do pracy na budowie. W obu przypadkach zdał egzamin. W pierwszym wystarczyła jedna aplikacja by po powrocie do domu stopy były suche i przyjemnie pachniały. Przy pracy na budowie, w upalne dni po około 3-4 godzinach trzeba było aplikacje powtórzyć, aby wieczorem stopy przyciągały a nie odstraszały zapachem. Jeśli chodzi o obuwie wystarczy jedna aplikacja raz na kilka-kilkanaście dni w zależności czy używa mężczyzna również na stopy, aby były pachnące.



Mój mężczyzna jest zdecydowanie na tak. Męski zapach, łatwa aplikacja i skuteczność zdecydowanie go przekonały. Polecamy.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Przyjemny, męski zapach.
·      Szybko się wchłania.
·      Łatwa aplikacja.
·      I do obuwia i do stóp.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ManFoot oraz na FB.

Dezodorant do obuwia i stóp znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Przydal by sie i w moim domu tak cudak ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością przyda się na upalne dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taki odświeżający dezodorant do stóp i butów zwłaszcza w tak upalne dni jak dzisiaj .Najważniejsze że jest skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe przydałaby mi się damska wersja takiego dezodorantu na stopy :) używam kilka z róznym skótkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ,przydatny ,zwłaszcza latem ,ja mam inny ,ale jakoś rzadko używam chętnie latem .

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrałam taki w konkursie dla mężczyzn, takze polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałby się mojemu ślubnemu, takie dezodoranty to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzydki zapach stóp to niestety okropne uczucie.Dezodorant muszę podsunąć mężowi,jest ciepło,praca w obuwiu roboczym wiadomo jak się sprawa ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam ogólnie, ale do moich papuci przydałby się

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim domu zawsze jest dezodorant do obuwia i stóp,uważam że to fajne,przydatne rozwiązanie higieniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyda mi się, kiedyś miałem taki specjalny zapisany przez dermatologa ale nie zawsze ma się czas chodzić po lekarzach

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w domu inny ale I ten chetnie wyprobuje :-)

    OdpowiedzUsuń