sobota, 24 lutego 2018

Mydlarnia by Ignacja Mydło cytrynowe z Loofah - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle cytrynowym z Loofah, jakie otrzymałam od Mydlarnia by Ignacja.




To mydełko zdecydowanie nie jest dla delikatnych osób.
Loofah to naturalna gąbka, która rewelacyjnie złuszcza martwy naskórek. Jest mało delikatny, co akurat dla mnie jest zaletą. Użycie mydełka z nią to przyjemny, choć dość ostry masaż, pobudza krążenie. Mnie się on bardzo podoba.

Mydełko ma zapach cytrynowy, bardzo przyjemny. Na skórze delikatnie wyczuwalny.

Znajdziemy w nim olej z Avocado będący źródłem witamin C, E, A, B1, B2, PP, K oraz kwasu foliowego.  Produkowane ręcznie z naturalnych składników.

Używane zarówno do twarzy jak i całego ciała i jestem bardzo zadowolona z efektów. Używane do ciała doskonale masuje, złuszcza martwy naskórek, świetnie nadaje się do użycia przed goleniem. Skóra po użyciu jest miękka i delikatna, a także nie ma potrzeby używania dodatkowych „nawilżaczy” przynajmniej, jeśli chodzi o moją skórę, która do suchych, problemowych nie należy. Używane do twarzy doskonale ją oczyszcza, rewelacyjnie zdaje egzamin przed nałożeniem maseczki otwierając wszystkie pory.

Jestem bardzo zadowolona z mydełka, uwielbiam go i zdecydowanie uważam, że warto mieć takie w swojej łazience. Polecam.

Zalety:
·      Masuje.
·      Nawilża.
·      Oczyszcza.
·      Z Loofah.
·      Cytrynowy zapach.
·      Doskonałe przed goleniem.
·      Doskonałe do twarzy przed maseczką.
·      Złuszcza martwy naskórek.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydlarnia by Ignacja.

19 komentarzy:

  1. Hm o takim jeszcze nie słyszałam ale już mi sie podoba , zwłaszcza działanie złuszczające a przy tym myje i nawilża i pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespotkalam takiego i wieże zw jest super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory i skład a ta ocena jakaś dziwna -10/10 to znaczy że O?

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  4. cytrynowy zapach,olej z avokado ale musi bosko pachnieć jeszcze cytryna to cytrus rześki,super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko ,które oprócz skutecznego oczyszczania, nawilżania jest również peelingiem to dla mnie nowość .Podczas gorącej kąpieli pobudzi nam krążenie dzięki masażowi, pomoże się odprężyć i zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  6. To mydełko ma dwie funkcje-myjącą i peelingującą :) Nie spotkałam się z formą gąbki,zapach cytryny orzeźwi więc to mydełko jest dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji takiego mydła spróbować a te jest bardzo zachęcające 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,ze mydelko jest z naturalnych skladnikow i bardzo lubie delikatny zapach cytrynki :-) Do tego ma wlasciciwosci zluszczajace 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam, cera moja delikatna, więc nie wiem czy by się sprawdziło i mnie. Wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zastosowanie ma to mydełko i ładny zapach tak myślę M.Potyrała

    OdpowiedzUsuń
  11. Napomknę o nim mojemu partnerowi!
    Moze wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji takiego mydła spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie super. Nie dość,ze myje to jeszcze złuszcza naskorek. Domowe spa swietna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywalam jeszcze takiego. Na pewno jest super, lubię takie do zadań specjalnych

    OdpowiedzUsuń
  15. nie specjalizuje się w tego typu mydłach,takie dwa w jednym zawsze się przyda

    OdpowiedzUsuń
  16. nie stosowałam ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  17. mydełko 2 w 1 i ten zapach zapowiada się ciekawie :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń