wtorek, 9 stycznia 2018

Wydawnictwo Laurum Książka pt.: "Autobiografia, w której decydujesz ty" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Neil Patrick Harris. Autobiografia, w której decydujesz ty”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Laurum.



Muszę się przyznać, że z dużą rezerwą podchodziłam do czytania tej książki. Nigdy wcześniej nie miałam możliwości dokonywania własnych wyborów podczas czytania. Poczucie się jak autor było bardzo pouczającym i ciekawym doświadczeniem.

To nie taka zwykła książka Autobiograficzna. Podczas czytania wcielamy się w postać, dokonujemy wyborów, które zawarzają na dalszym życiu, jesteśmy nie tylko czytelnikiem, ale również autorem, co jest wspaniałą przygodą.

Książka napisana jest „lekkim” językiem. Niesamowicie wciąga, zachwyca, dostarcza dawki uśmiechu, ale i zmusza do podejmowania decyzji, przemyśleń.

Znajdziemy w niej również opisy magicznych sztuczek, których można się nauczyć J, zadania – dość ciekawe, śmieszne ilustracje, fotografie z dzieciństwa aktora i nie tylko.

Tego typu książka wpadła w moje ręce po raz pierwszy i dla mnie rewelacja. Z chęcią poczytam kolejne książki na takiej zasadzie, a tą zdecydowanie i z wielką przyjemnością polecam.


Zalety:
·      Ciekawa, inna niż wszystkie forma napisania książki.
·      „lekki” język.
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Zadania.
·      Zdjęcia z dzieciństwa autora.
·      Śmieszne ilustracje.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Laurum oraz na FB


Książkę pt.: „Autobiografia, w której decydujesz ty” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji poczytać ale z opisu brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam okazij xzytac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji takiej poczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z taką formą książki. Myślę, ze to możne być ciekawe doświadczenie. Tworzenie książki, decydowanie o losie bohatera to fajna przygoda dla czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaciekawiłas. Nigdy sie z taka nie spotkałam jestem jej bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bardzo rozumiem w jaki sposób czytelnik decyduje o losach, ma się wybór a lub co i potem czyta się albo wersję a albo b czy jak

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro ciekawa to może warto po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcielanie się w postać to najlepsze rozwiązanie,musi być ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej , dla mnie to nowość taka książka, brzmi niezwykle interesująco, warto sięgnąc po tę ksiązkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka gdzie można stać się autorem,musi być intrygująca :) A magiczna sztuczki,chciałabym czegoś się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. książka z potencjałem każdy z nas jest inny to książkę odbierze w swój sposób

    OdpowiedzUsuń
  12. Opinia inspiruje do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa literatura do łóżka :-)

    OdpowiedzUsuń