środa, 6 grudnia 2017

Perfumy Nicole - strona producenta Perfumy202 (YVES SAINT LAURENT MON PARIS) - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach 202 (YVES SAINT LAURENT MON PARIS), jakie otrzymałam od Perfumy Nicole - strona producenta.







Do testów otrzymałam:
1.  Eau de Parfum Nicole 9 ml
2.  Eau de Parfum Nicole 30 ml SMART FILLER

Eau de Parfum Nicole to mała, szklana buteleczka, w której znajdziemy 9ml perfum. Dzięki niedużym rozmiarom jest bardzo praktyczna, można zawsze ja mieć przy sobie. Posiada długą rureczkę, dzięki której nie ma problemu z wydobyciem perfum, gdy się kończą.

SMART FILLER mieści się w plastikowej buteleczce podobnej do wody utlenionej. Dostępny jest w dwóch pojemościach – 30ml i 100ml. To uzupełnienie i szczerze przyznam, że pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Jest bardzo ciekawym pomysłem, a uzupełnienie nim perfumetki jest dziecinnie proste. Dokładnie, co i jak znajdziecie na filmie – TU.


Zapach, który otrzymałam to 202 inspirowany YVES SAINT LAURENT MON PARIS. Zapach początkowo lekko cytrusowy później przechodzi w zapach jaśminu z lekką nutą pomarańczy i białego piżmu. Mnie przypadł do gustu.

Na skórze utrzymuje się dość długo, nawet parę godzin. Później słabnie, ale nie znika całkowicie, nadal jest wyczuwalny z bliska.

Zapach jest dość intensywny, ale nieprzeszkadzający ani duszący. Dzięki temu perfumy są bardzo wydajne. Wystarczy dwa „psiknięcia”, aby był wyczuwalny zarówno dla nas jak i otoczenia.

Perfumy od Perfumy Nicole - strona producenta mają w sobie wszystko to, co szukam w perfumach, czyli odpowiadające mi nuty zapachowe, intensywny, ale nieprzeszkadzający zapach oraz są trwałe. Z swojej strony polecam zarówno perfumy jak i SMART FILLER, który jest rewelacyjnym rozwiązaniem.


Zalety:
·      Duży wybór zapachów.
·      SMART FILLER łatwy i wygodny w użyciu.
·      Nieduże opakowanie.
·      Długotrwałe.
·      Dość intensywny ale nie przeszkadzający zapach.





Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Perfumy Nicole - strona producentaInstagrama oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i przyjemny zapach ja osobiście takie lubię i fajnie że można sobie uzupełnić buteleczkę z perfumem 👍😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ja tez w sumie z zapasem do perfumetki sie nie spotkalam super rozwiazanie i idealne do małej wyjsciowej torebeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jak każda kobieta uwielbiam perfumy i ciekawe czy znaje u nich zapach który mnie uwieedzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos dla mnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy. Muszę się zapoznać z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę że ładnie pachną choć opakowanie nie za wielkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi super. Fajna nuta. Tych jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki takim małym buteleczkom możemy więcej poznać innych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham zapach cytrusów i jaśmin,ale muszą być boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świeżość i energia, super zapach

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę że paniom taki zapach się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Trwalosv perfum to podstawa :-)

    OdpowiedzUsuń