niedziela, 8 października 2017

Edipresse Książki - Książka pt.: "Rozgrywka"

Dziś chciałabym Wam pokazać książkę pt.: "Rozgrywka" Edipresse Książki.




Opis z strony:
""Rozgrywka" to thriller polityczny opowiadający o szaleństwie człowieka, który korzystając ze zdobytej władzy, nie cofnie się przed niczym, by chronić swój mroczny sekret.

   Bezwzględny karierowicz z prowincji dzięki mafijnym układom dostaje tekę ministra, a wraz z nią zadanie ustawienia przetargu na autostradę. Pierwsze przestępstwo wywołuje efekt domina –bagno wielkiej polityki zaczyna go wciągać.
Korupcja, zastraszanie i seks – w ten sposób zdobywa niemal nieograniczoną władzę i manipuluje aparatem państwa. Na drodze staje mu jednak mecenas Paweł Wencel, niewygodny znajomy z przeszłości. Wencel zna mroczny sekret skorumpowanego polityka, ale wie, że jeśli go ujawni, ściągnie na swoją rodzinę śmiertelne niebezpieczeństwo.
   Czy  Wencel jest gotowy stanąć do walki z całym systemem?"

Mojej opinii nie poznacie, nie moje klimaty, ale dla osób lubiących tego typu książki będzie to wspaniała lektura (podpytałam tych co lubią :) )

Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.

Książkę pt.: „Rozgrywka” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. To coś dla mnie lubię tego rodzaju książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam :) nie mój klimat. Ale faktycznie jak ktoś lubi takie będzie czytał jednym tchem. Co prawda jak ja zaczęłam musiałam skończyć bo poniekąd wciągała :) Niektóre wątki było jak dla mnie za słobo rozwinięte i czułam niedosyt :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ij nie moj klimat ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie moje klimaty, bo nie lubie takich książek i filmów nawet

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym z chęcią przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  6. książka na pewno wciągnie nie jedną osobę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaje iż jestem ciekawa tej powieści,na razie czekam na swoją biblioteczkę aby umieścić swoje książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu napiszę,że ten gatunek literacki jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się przekonam i zabiorę się za jej przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. opis bardzo zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń