czwartek, 24 sierpnia 2017

Cartamundi Polska Gra Monopoly Deal - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Monopoly Deal, jaką otrzymałam od firmy Cartamundi Polska.










Bardzo ciekawa gra, trochę podobna do znanego mi Monopoly, ale nie do końca. Gra polega na zdobywaniu kart działek, a wygrywa osoba, która jako pierwsza zdobędzie trzy pełne zestawy działek w różnych kolorach. W przeciwieństwie do znanej mi wersji ta nie ma pionków, planszy czy pieniędzy.

Do gry dołączona jest broszurka z zasadami, które są bardzo dokładnie wyjaśnione. Nie są bardzo skomplikowane, dziecko w wieku 8 lat bez problemu je zrozumie.

Karty są dość solidne, nie niszczą się szybko, nie łamią oczywiście przy normalnym używaniu.

Gra zapakowana jest nieduże, solidne, plastikowe opakowania. Takie rozwiązanie sprawia, że w domu nie zajmuje dużo miejsca, a także można ją bez problemu zabrać np. na piknik. Dzięki niemu mamy gwarancję, że karty się nie pogubią.

Całość gry nie trwa długo, maksymalnie pół godziny.

Przeznaczona jest dla 2-5 osób. U mnie okazało się to plusem, ponieważ córka wykorzystała ją podczas urodzin. Wszystkie dzieci były nią oczarowane i na jednej grze się nie skończyło.

Możemy pobrać bezpłatną aplikację Shufflecards App, dzięki której gra staje się jeszcze ciekawsza.

Moim zdaniem jest to rewelacyjna gra karcina dla całej rodziny. Osobiście bardziej mi się podoba niż standardowy Monopoly. Oczywiście polecam J.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Zrozumiałe zasady.
·      Solidne karty.
·      Nie zajmuje dużo miejsca.
·      Śmiało można zabrać po za dom.
·      Plastikowe pudełko do przechowywania kart.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na strony
Shuffle Games oraz FB.

16 komentarzy:

  1. super co prawda nie przeadam ani za tamta wersja ani za podobnymi grami ale może taka wersja mi p[rzypadnie do gustu. W sumie nie przepadam za pionkami i kostkami zawsze jakis zginie i potrm ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gry i z przyjemnością zabrałabym w tą

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała sie wydaje ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. A juz myslalam zecto ta stara wersja ktorej nie lubilam mize ta polubie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa na zbliżające się jesienne długie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. takie gry są bardzo fajne, można miło z rodziną spędzić czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, lubię takie gry. Bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio brak czasu na gry ale zbliżają się długie jesienne wieczory i będzie można przetestować karty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta słynna walizeczka,super,podoba mi się i gra monopol,dawne fajne czasy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubiłam kiedyś bardzo grać w Monopoly.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna gra, do tego można ją urozmaicić aplikacją.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubilam monopol :-) ale i ta gra jest ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bym sobie w nią pograła :)))

    OdpowiedzUsuń