środa, 8 marca 2017

PRZEPIS - Sałatka – por z dodatkami

Sałatka – por z dodatkami



Składniki:



1.1 spory por
2.6 jajek
3.Duży filet z kurczaka
4.Puszka kukurydzy
5.Majonez Fanex
6.Sos czosnkowy Fanex
7.Przyprawa do kurczaka



PRZYGOTOWANIE:
Jajka gotujemy na twardo. Fileta kroimy w średnią kostkę, posypujemy przyprawą do kurczaka i smażymy (osobiście polecam na patelce beztłuszczowej). Odstawiamy do ostygnięcia. Pora kroimy dość drobno, jajka obieramy i kroimy w kostkę, dokładamy ostudzonego fileta, odsączoną kukurydzę i trochę mieszamy. Dodajemy majonez (u mnie dużo, lubimy) i jedną łyżkę stołową sosu czosnkowego. Całość dokładnie mieszamy i gotowe.






Serdecznie zapraszam na stronę FANEX oraz na FB.




17 komentarzy:

  1. mniam ja uwielbiam pora czy to na kanapkę surowego czy nawet do jajecznicy oststnio dałam. a sałatki sa pyszne choc takiej wersji nie jadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kara że czytam posty w pracy :( ojj brzuszku mi burczy :-) pychotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Niami szybka i smaczna :) czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota łatwa I szybka do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaka zrobilas izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa wersja z jajkiem - muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sałątki różnego rodzaju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetycznie. Muszę namówić żonę na taką sałatkę

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałbym i ja spróbować sałatki

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam mniam uwielbiam z MEżem takie cuda,por i te sosy idealne nawet do miesa,grila,pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie robiłam jeszcze z dodatkiem jajka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę sposób na szybką i jakże smaczną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pychotka :)))) mniamnusnie to wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowita ta sałatka. Przepysznie wygląda, i pewnie smakuje tak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anka jutro taką robię, nie jadłam pora z kurczakiem nigdy, a ja przeciez wiele miksów robiłam. Musze spróbować mam wszystkie składniki więc przekonam się sama;)

    OdpowiedzUsuń