niedziela, 1 stycznia 2017

Aqua Pi Cosmetics Krem Sempre Hydro Power 24h - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie Sempre Hydro Power 24h, jaki otrzymałam od firmy Aqua Pi Cosmetics.








Ponieważ moja cera jest raczej tłusta, trądzikowa testowaniem kremu zajęła się mama z skórą bardzo suchą. Stosowała go regularnie i jest bardzo zadowolona z efektów, jakie uzyskała.

Krem doskonale i na długo nawilża skórą. Nadaje jej miękkości i delikatności. Suchość, a także miejsca z łuszczącą się skórą zniknęły.

Opakowanie to plastikowy słoiczek, dzięki temu jest dość lekki i można bez obaw nosić w torebce (szklanych się boje, zdarza mi się gdzieś rzucić i wtedy po słoiczku, a w torebce pełno szkła). Posiada zabezpieczenie, co osobiście lubię, ponieważ krem nie przedostaje się do zakrętki i nie „zapycha” rowków.

Ma delikatny, przyjemny zapach, który pozostaje na skórze chwilę po użyciu.

Konsystencję ma lekką, aplikuje się go łatwo i jest bardzo wydajny. Na skórze pozostawia cieniutką warstwę ochronną (nie jest tłusta), która całkowicie się wchłania po około godzinie.

Mama stwierdziła, że działanie kremu jest rewelacyjne i zdecydowanie poleca.



Zalety:
·      Nawilża głęboko i na długo.
·      Lekka konsystencja.
·      Wygodne opakowanie z zabezpieczeniem.
·      Wydajny.
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Aqua Pi Cosmetics oraz na FB.

25 komentarzy:

  1. super krem szkoda że także nie dla mnie bo ja mam mieszana skóe i większośc kremów mi nie służy :) choc musze przyznać że niektóre mimo że do suchej mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja i ciekawy krem

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie fajnie wiedzieć .... zapisuję nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy krem. I bardzo fajna recenzje tego kremu. Wart kupna i wypróbowania na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy krem z chęcią bym wypróbowała sama

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisze nazwe moze sie przydac

    OdpowiedzUsuń
  7. krem na pewno spełni oczekiwania pań

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mojej cery chyba średnio, ale innym może przypasowac

    OdpowiedzUsuń
  9. już mi się spodobał tej kremik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy krem i potwierdzam szklane sloiczki sa niebezpieczne. Kupilam kiedys drogi krem i....... mężowi podczas golenia za bardzo się ręką podniosła i padł. Może to przeznaczenie bo krem zawierał retinol a kilka dni później dowiedzialam sie ze jestem w ciąży, a w ciazy nie mozna używać

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie! Chociaż znalazłam dla siebie boski produkt to chętnie sprawdzę działanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ciekawie,przyznam iż krem zawsze był mi obcy ale mikołaj przyniósł mi pod choinkę i od tej pory postanowiłam,że będę go używać,nie ma co się oszukiwać lata lecą a my coraz starsi..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze tej firmy, ale chętnie poznam. Krem wydaje się być idealny dla mnie, cera sucha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to coś dla mnie, moja skóra jest tak sucha,że krem zawsze szybko się wchłania, ale tego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem nie jest do mojej cery ale będę wiedziała komu polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli do bardzo suchej skóry to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej marce również pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna recenzja i ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  19. Stanisław Marek

    Na kremach się nie znam ale recenzja ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:49

    Super kremik

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie pod oczami to problem wielu kobiet fajnie byłoby mieć taki kremik i sprawdzić czy działa na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń