sobota, 5 listopada 2016

Przegląd poczty - 24.X-4.XI



Kontynuacja współpracy z wydawnictwem Egmont, dwie książeczki już Wam pokazałam w opiniach :)





Kontynuacja współpracy z wydawnictwem kobiecym, dziś pierwszą książkę Wam pokazywałam :)







Nowa współpraca z Oliwny Raj, do testów otrzymałam oliwę dla dzieci.






Nowa współpraca z Alexander Toys, testujemy grę.





Kontynuacja współpracy z wydawnictwem AWM.









Kochani przepraszam, że opinie pojawiły się przed przeglądem ale jakoś nie mogłam się zebrać do zdjęć, długi weekend mnie rozleniwił :)

19 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja ksiazki przeczytana super

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam reklamę tej gry i ojjja jana pewno kupie

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle nieźle .... zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. paczuszka praktyczna, czekamy na opinie....

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa z grą i książeczkami murowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość przeglądu poczty. Czekam za opiniami

    OdpowiedzUsuń
  8. książki, gra i oliwą -bombastyczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw do testowania

    OdpowiedzUsuń