niedziela, 13 marca 2016

Przegląd poczty od początku marca.



Nowa wspólpraca z K's Kids. Do testów dostalam lalkę która m.in. mówi, można też nagrywać za jej pomocą teksty. Niby 6M+ ale jak dla mnie i dla 8 latki doskonale zdaje egzamin, choć zupełnie inaczej niż dla maluszka :).





Dzięki rekomenduj.to testujemy Zbożaki i młody w końcu przestał domagać się kaszki w środku nocy :)






Nowa współpraca z GRAiMy. Do testów otrzymałam grę Lokomotywa, a wy możecie wygrać aż 3 takie, konkurs trwa :)







Dostałam się do kampani na EverydayMe. 






Nowa współpraca z KaroloVe wytwory, otrzymałam cudowną szkatółkę.



No i to by było na tyle :) Ciekawi?


17 komentarzy:

  1. Na na kampanię EverydayMe się nie dostałam, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się udało za to ostatnie 2 na Trnd nie dostałam się :(

      Usuń
  2. O SUPER CIEKAWI MNIE LALECZKA A ZBOZAKI I MY TESTUJEMY I SZAMPON TEZ

    OdpowiedzUsuń
  3. lalecza :) juz sie nie moge opini doczekac

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta laleczka a do testów szamponu też się dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak na razie na Trnd mam mega pecha ... super łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala mnie zaciekawiła dla córci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekoniecznie dla córki u mnie 1 syn operuje (wyszło tak że mamy dwie i dostaniecie 2 opinie oczami i syna i corki)

      Usuń
  7. Ciekawa i to bardzo.Lalka dla chłopca i dziewczynki o to w różnym wieku ciekawa więc sprawa.Szkatułka wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. gorące opinie będą! Dla córeczki lala i lokomotywa, dla żony szkatułka, a Zbożaki dla Kubusia - i ja coś bym znalazł dla siebie. Pomysły na prezent gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy przeglad ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. będę miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach ta laleczka i ta lokomotywa też chodzi mi po głowie :D

    jasne ,że ciekawi ..

    OdpowiedzUsuń