sobota, 19 marca 2016

312 Handmade Soy Candles Świeczka aromaterapeutyczna Lawenda - OPINIA

Zapraszam na opinię o Świeczce aromaterapeutycznej Lawenda, jaką otrzymałam od 312 Handmade Soy Candles.




Świeczkę można używać standardowo (czyli podpalić i wąchać J) lub jako olejek do ciała. Osobiście bardzo podoba mi się takie rozwiązanie,. Używana, jako olejek do ciała łatwo się aplikuje, daje nam przyjemny masaż oraz dobrze nawilża skórę.

Według producenta świeczka „Wycisza, łagodzi stres, relaksuje. Oczyszcza i tonizuje powietrze.”, moim zdaniem doskonale spełnia swoje zadanie. Po godzinie palenia czujemy się wyciszeni i zrelaksowani, co po ciężkim dniu jest wspaniałym uczuciem.

Zapach ma bardzo ładny, intensywnie lawendowy. Czuć go jeszcze długo po zgaszeniu świeczki.

Jej wydajność jest bardzo duża. Używana jest od 23 lutego i to prawie codziennie, a została jeszcze połowa.


Moim zdaniem świeczka jest świetna i polecam.




Zalety:
·      Wycisza, relaksuje, uspokaja.
·      Przyjemny, lawendowy zapach.
·      Można używać, jako olejek do ciała.
·      Wydajna.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę 312 Handmade Soy Candles oraz na FB.


Świeczkę aromaterapeutyczną Lawenda znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Aaaa to Ci dopiero nowina haha nie spotkałam się jeszcze nigdzie z czymś takim hmmm zaintrygowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako olejek do ciała,z taką świeczką jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach lawendy a coś co odpręża i relaksuje by mi się jak najbardziej przydało

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fajny pomysła aromat i wyciszenie zarazem

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach lawendy , świeczka wygląda bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkalam takiego rozwiazania ale podoba mi sie jako olejek ktory wycisza swietna sprawa Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak czujemy się wyciszeni i zrelaksowani to ja poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. produkt dla mnie, bo uwielbiam olejki i świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwilelbiam taki sposob relaksu rakue świece i aromaterapia idealna jest na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. jako olejek to trzeba rozgrzać tą świecę i zlać wosk czy jak to dokładnie działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Należy zapalić świecę na około pół godziny, godzinę, poczekać do rozpuszczenia wosku, zgasić płomień, sprawdzić temperaturę olejku. Olejek można nabierać palcami.

      Usuń
  11. Ja niestety nie lubię zapachu lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham sie w takich produktach

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham świece w szkle Każde A zalety lawendy znam Kupilabym

    OdpowiedzUsuń