sobota, 9 stycznia 2016

Przegląd tygodniowy poczty.


Nawiązałam nową współpracę z Kolagen Naturalny - Colway, do testów wybrałam kolagenowy żel dla dzieci.





Kontynuacja współpracy z ekoZuzu.pl, tym razem otrzymałam krem korygujący oraz lakier do paznokci.






Nowa współpraca z Lavera Polska, do testów wybrałam dezodorant, ma boski zapach :)





A to moja wygrana od Neskafe, bon 50zł do Empiku. (tak postanowiłam w tym poście pokazywać Wam także moje wygrane, też czasem biorę udział w konkursach :) )



CO WAS ZACIEKAWIŁO NAJBARDZIEJ?


22 komentarze:

  1. dezodorant od Lawera jestem ciekawa recenzji. i gratuluje wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ciekawi co kupilas za ten bon hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytę z tomkiem i chyba 3 romansidła jak dojdzie pochwalę się

      Usuń
  3. Wszystko fajne czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. dezodorant co ma boski zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolagenowy żel brzmi niezle.Gratki wygranej,należy się..

    OdpowiedzUsuń
  6. kolagenowy żel dla dzieci :) ale i też pozostałe Twoje skarby :)
    Gratuluję wygranej :) Już masz coś upatrzone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie doczytałam :) Fajnie :) i wiesz Aniu robisz tak jak ja, najpierw myslisz o dzieciach :)

      Usuń
    2. szczerze gdyby starczyło na 2 bajki nie byłoby nic dla mnie takie życie mamy

      Usuń
  7. interesuje mnie najbardziej ten żel kolagenowy dla dzieci ps ja też wygrałam bon do empiku od Nescafe i też przeznaczyłam go na rzeczy dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolagenowy zel mnie ciekawi bo jąkos bym nie pomyslala o kolagenie dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj krem korygujący :) jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolagenowy żel do dzieci to coś ciekawego i czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej, też zakupiłam ostatnio w empiku pierwsze książeczki dla mojej Malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. będę czekał z niecierpliwością na wszystkie opinie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej :)
    jestem ciekawa kolagenowego żelu dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie rzeczy bardzo ciekawe, więc czekam
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń