niedziela, 11 października 2015

Hummel sklep Skarpetki Basic 3 – pack roz: 12 (41-45) - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach Basic 3 – pack roz: 12 (41-45), jakie otrzymałam od Hummel sklep.





Mój mąż jest bardzo wybredny do skarpetek z wielu powodów. Muszą być idealne, aby był zadowolony i śmiało mogę stwierdzić, że te są.

Pierwsza rzecz, na którą zwraca uwagę to fakt czy skarpetka zsuwa się na dół podczas chodzenia. Nie znosi tego, a że ma kości zamiast nóg ma z tym spory problem. Te przylegają do nogi idealnie, a ściągacze są solidne. Nie uciskają (sprawdzana jedna para na dużo grubszych nogach), a jednocześnie nie zsuwają się w dół.

Kolejna ważna sprawa fakt czy noga się poci i czy marznie. Mój mąż nosi dokładnie te same skarpetki, gdy na dworze +30 jak i -30 i te się sprawdzają. Gdy były upalne dni nie powodowały pocenia, stopa nie była mokra. Teraz, gdy rankami jest mróz noga nie marznie, jest jej ciepło J.

Skarpetki są bardzo dobrej, jakości. Nie mechacą się, nie rozciągają, a także nie kurczą. Po prawie miesiącu częstego używania nadal wyglądają jak nowe.

Mąż stwierdził, że są świetne i oczywiście polecamy.





Zalety:
·      Nadają się i na letnie upały i na jesienne przymrozki.
·      Nie mechacą się.
·      Nie rozciągają się.
·      Nie zsuwają się z nogi.
·      Nie uciskają.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na allegro Oficjalny Partner Marki Hummel oraz na FB.


Skarpetki Basic 3 – pack roz: 12 (41-45) znajdziecie TU.

28 komentarzy:

  1. Super recenzja. Mój mąż też jest wybredny co to skarpetek bo ma prace na dworze więc muszą być wygodne i praktyczne, tylko nie znosi białego koloru. Zajrze czy mają inne kolory i chętnie mu kupię.Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Trwałe skarpetki to ważna sprawa. Coś dla mojego któremu strasznie pocą się stopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. skarpetki świetne :) mój mąż uwielbia białe. do tego ogromny plus że nie rozciągają się

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jakość i wygoda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie dobrze wiedzieć o takich produktach

    OdpowiedzUsuń
  6. Super właśnie takie powinien mieć mój mąż na upały i chłody te same żeby i tak nie pomylić

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co czytam to Twój mąż kochana miałby wiele wspólnych tematów z moim mezem ci do ubrań:). W dodatku mają podstawowe zalety a doskonale wiemy ze ciezko dobrac właściwe nawet dla nas kobitek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co czytam to Twój mąż kochana miałby wiele wspólnych tematów z moim mezem ci do ubrań:). W dodatku mają podstawowe zalety a doskonale wiemy ze ciezko dobrac właściwe nawet dla nas kobitek.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę sprawdzają sie i latem i zima :) no super poprostu ze sa trwałe

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę sprawdzają sie i latem i zima :) no super poprostu ze sa trwałe

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpety robią wrażenie bo idealnie dopasowują się do pory roku a nikt nie lubi zapachu przepoconych skarpetek.Z pewnością warto się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpety robią wrażenie bo idealnie dopasowują się do pory roku a nikt nie lubi zapachu przepoconych skarpetek.Z pewnością warto się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój mąż byłby zadowolony :) ale in musi mieć koniecznie czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. S:)wietne. mój maz Tez nosi tylko długie skarpetki, a nie elegancko jest jak zjeżdżają i widać nogę. Te są super, s do tego ze mogą się nie poci i nie marsie to duży atut :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chetnie przygarne takie. Maz chodzi tylko w bialych i nieznosze ich po kilku praniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie takie przygarne. Maz nosi tylko biale akarpetki i szczerze ich niecierpie zwlaszcza po kolejnych praniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, a jak z praniem? DObrze się dopierają? Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie śnieżno białe nadal pozostają (mam około miesiąca)

      Usuń
    2. To też zależy dużo od proszku do prania,jeśli jest dobry nie ma problemu z dopieraniem brudnych skarpetek :)

      Usuń
  19. z reguły nie nosze białych skarpetek zwłaszcza do pracy wybieram ciemne kolory zobacze co jest w sklepie za oferta dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. O to takie skarpety to i mojemu by się przydały hihi on tez łazi w takich samych latem i zimą :) Jeśli chodzi o kolor to preferuje wyłącznie czarne :) tylko później wszędzie pełno tych czarnych kulek bo się mechlacą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są dobrej jakości skarpetki to nie ma problemów z mechaceniem.Mój mąż też rzadko ubiera białe ale z pewnością ciemne kolory też można znaleźć w sklepie :)

      Usuń
  21. o i wkoncu skarpety dla panow tych wybrednych skad ja to znam moj też kreci nosem jak mu niepasuje oj ci chlopi a te widac sa idealne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre skarpetki to podstawa, zauważyłam że faceci są bardziej wybredni w tych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego,że mężczyznom bardziej poci się stopa więc są wybredni i szukają idealnych dla siebie skarpetek :)

      Usuń
  23. teraz juz wiem gdzie kupie skarpety na zime mezowi. Te sa solidne, nie uciskaja nic sie z nimi nie dzieje, wiec to jest to czego szukamy. No i wazne, ze noga sie nie poci :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają na porządne. Ja niestety lubię kolorowe skarpetki, a te zawsze są droższe i cienkie jak papier. Niby bawełna, a mam wrażenie, że chodzę w plastiku :-/

    OdpowiedzUsuń