poniedziałek, 18 maja 2015

Perfumeria & Drogeria B&V Szampon „Potrójny efekt” na bazie wody termalnej - OPINIA

Zapraszam na opinię o B&V Szamponie „Potrójny efekt” na bazie wody termalnej, jaki otrzymałam od Perfumeria & Drogeria.


Konsystencja szamponu jest idealna. Nie leje się przez palce, ale również nie jest bardzo gęsty, co by utrudniało aplikację.

Zapach ma bardzo przyjemny, orzeźwiający taki jakby połączenie lodu z wodą J. Na włosach pozostaje dość długi czas, ale delikatnie.

Szampon dobrze się pieni, a co za tym idzie jest wydajny. Wystarczy większa kropla, aby umyć moje średniej długości włosy.

Opakowanie to plastikowa, poręczna buteleczka. Dość ładnie prezentuje się na półce w łazience.

Mam włosy przetłuszczające się i do nich jest rewelacyjny. Nie powoduje przetłuszczania jednocześnie nawilżając. Włosy są miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują, nie puszą się i nie elektryzują. Stały się wizualnie zdrowsze i pełne blasku.

Moim zdaniem szampon jest świetny i z przyjemnością go polecam.





Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Wydajny.
·      Nie powoduje przetłuszczania się włosów, a jednocześnie nawilża końcówki.
·      Nadaje włosom miękkość, delikatność.
·      Włosy łatwo się rozczesują, nie puszą się i nie elektryzują.
·      Włosy stają się wizualnie zdrowsze.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Perfumeria & Drogeria oraz na FB.


B&V Szampon „Potrójny efekt” na bazie wody termalnej znajdziecie TU.


22 komentarze:

  1. O to musze wyprobowac bo też mam problem z przetłuszczaniem się włosów i nie moge coś znaleźc odpowoedniego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilka znalazłam ale Dove itp. dla mnie koszmar z włosami

      Usuń
  2. rowniez mam przetluszczajace wlosy i nieznalazla super srodka na nie chetnie przetestuje nastepny

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie wody z lodu brzmi kuszące, zwłaszcza w ciepłe dni :)
    Ważne jest ,że włosy łatwo się rozczesują, nie puszą się i nie elektryzują. Super- warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały jeszcze nie wiem jak działa ale myślę że świetnie będzie chłodził.

      Usuń
  4. Widzę go pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon to coś w sam raz dla mnie.Ja też mam niestety przetłuszczające się włosy z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czeka w kolejce do przetestowania,ale już wiem,że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bede musaial wyprobowac, bop jeszcze idealnego nie znalazlam

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje się być ciekawy :) najbardziej mnie ta woda termalna zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze kosmetyków z taką wodą nie używałam, a są świetne (nie tylko szampon mam ale całą serię)

      Usuń
  9. ja o takich nowinkach nie słyszałem i ja na szczęście używam żelu 2w1 i nie muszę sioe zastanawiać który szampon mam kupić ale żona to już inna historia;;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super opinia Dziekuje i lece polubic stronke ktorej link zamiescilas

    OdpowiedzUsuń
  11. cos dla moich wlosow, super ze wydajny i ma ladny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanowić się nad kupnem chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń