sobota, 7 marca 2015

AmellieShop Bokserki chłopięce - OPINIA

Zapraszam na opinię o chłopięcych bokserkach, jakie otrzymałam od sklepu AmellieShop.



Muszę przyznać szczerze, że są to pierwsze bokserki mojego syna. Jakoś zawsze myślałam, że mu niewygodnie będzie, że za mały. Myliłam się. Ksawuś sam sobie rano bierze majtusie, i gdy tylko widzi, że są te bokserki, wybór pada na nie, wniosek z tego taki, że muszą być bardzo wygodne.

Wizualnie są bardzo ładne, w kolorze błękitu. Cały przód zdobi aplikacja z Myszką Miki.

Bokserki posiadają szeroką gumkę, która doskonale trzyma je na swoim miejscu, a jednocześnie nie uciska brzuszka. Gumka jest solidna, nie rozciąga się w praniu.


Materiał jest milutki, mięciutki, a jednocześnie solidny. Obrazki nie ścierają się w praniu, nitki nie „puszczają”, kolor się nie zmienia.

Według mnie bokserki są ładne i solidne, według syna wygodne J. Zdecydowanie polecamy.



Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Szeroka gumka.
·      Wygodne.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę AmellieShop.


23 komentarze:

  1. Śliczne są :) Mój synek uwielbia Myszkę Miki,więc muszę mu takie poszukać;) też myślałam,że będą niewygodne,ale chyba się myliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladaja napewno wygodne sa i nie uciskaja :) a do tego grafika z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuja sie bardzo ladnie tez miki ma jedne wyglada fajnie w nich. super ze synek jest zadowolony ze swoich

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują .... kto powiedział ,że chłopcy nie mają gustu ?? Najwidoczniej Ksawuś ma bo wie co ma wybrać :D . Ja co prawda synka nie mam ale jakby bokserki były różowe albo czerwone to moje córki by tez takie majtki- bokserki chciały ;) Śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są ja nieraz mojej do przedszkola kupowałam bo wolała z nogawkami niż normalne

      Usuń
  5. śliczne są :) ja mam córeczkę, ale jeszcze życie przede mną:P

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mąż tylko w bokserkach chodzi, wiec wydaje mi się,że i mój syneczek no jak rzuci pampersy (a to jeszcze troszkę) też będzie nosił, a szczerze? wolę takie bokserki niż stringi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z bokserkami jeszcze u nas czas.Ale już wiem,które kupować w przyszłości i mam nadzieję,że odpieluchowanie Mikołajka pójdzie w miarę szybkim tempem.A tak poza tym mąż nosi tylko bokserki :) Wygodne i dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie lubi i myślałam że małemu też nie będzie wygodnie.

      Usuń
  8. Fajne jak już z pampresów nie wychodzi waże że wygodne i synkowi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fajne, synciowi spodobalyby sie za sam obrazek miki bo to jego ulubieniec. dobrze ze wygodne i solidne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o może polece bratowej dla Kornelka bo to jego ulubiony motyw i może przypadna mu do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy facet musi nosić bokserki a tak na poważnie jak synowi pasują i nic się z nimi nie dzieje po praniu to musisz kupić mu cała kolekcję bielizny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, żeby bokserki były wygodne i bezpieczne dla dziecka. Polecam zwracać uwagę na to, czy produkt posiada certyfikat "bezpieczny dla dziecka".

    OdpowiedzUsuń