niedziela, 30 listopada 2014

Toddlersi Organiczne chusteczki nawilżane do skóry bardzo delikatnej Beaming Baby - OPINIA

Zapraszam na opinie o chusteczkach mokrych jakie otrzymałam od Toddlersi.pl


Wiele chusteczek tego typu już używałam, jedne lepsze, drugie gorsze, ale te są zupełnie inne.

Już przy pierwszym użyciu zauważyłam ich delikatność, a jednocześnie doskonałą trwałość. Są milutkie i mięciutkie, tak więc nadają się do buzi, rączek i całej reszty ciałka dziecka.



Opakowanie jest dość trwałe. Nie mam problemu z wydobyciem pojedynczej sztuki, nie rozrywa się. Klej mimo wielokrotnego otwierania i zamykania nadal doskonale trzyma, a zostało nam ich tylko parę.

Ich zapach jest delikatny, jakby kremowy. Doskonale nadaje się dla najmłodszych, nie będzie drażnił wrażliwych nosków.

Chusteczki są idealnie nawilżone. Co przez to rozumiem? Nie są suche, co utrudniało by wytarcie np. brudnych rączek, ale też nie ociekają.

Ich ogromną zaletą jest skład. Są pozbawione wszelkich świnst, w tym alkoholu, tak więc są bezpieczne dla atopowej skóry synka.


Chusteczki zdały u nas egzamin na 100%, z przyjemnością polecam, a sama na pewno nie jednokrotnie po nie sięgnę J

Zalety:
·       Delikatne.
·       Wytrzymałe.
·       Idealnie mokre.
·       Delikatny zapach.
·       Opakowanie się nie rozrywa.
·       Można otwierać i zamykać do woli, klej jest bardzo wytrzymały.
·       Bezpieczne dla skóry, także bardzo delikatnej jak u dzieci z AZS.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Toddlersi.pl oraz na FB

Organiczne chusteczki nawilżane do skóry bardzo delikatnej Beaming Baby znajdziecie TU

24 komentarze:

  1. dobrze
    ze nadaja sie do skory atopowej i maja tak solidne zamykanie tego
    brakuje moim chusteczkom .ciekawi mnie jak dlugo zostana mokre pó
    wyjeciu z opakowania chetnie sie bym przekonala sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że nie długo jakieś pół godziny, ale ja nigdy pod tym względem nie patrzyłam :-)

      Usuń
  2. Opinia rewelacyjna. Świetna sprawa, jako mamuśki wiemy, że chusteczki są w domu potrzebne, nawet jest takie powiedzenie, jeśli używasz chusteczek nawilżonych do mycia stołu zabawek tzn, że jesteś mamą.
    Co do recenzji dla mnie najważniejsze jest kilka spraw:
    Ważne by wyciągały się pojedyńczo! Często przy przewijaniu dzieciaszka jedną ręką trzymamy malucha, a drugą sięgamy po pomoce higieniczne.
    Fanie też że nie ciekną, jedna firma produkuje takie, że przy wycieraniu pupki Tosi musiałam potem wytrzeć ją zwykłymi chusteczkami.
    No i 3 ale najważniejsza sprawa, właśnie o tym co wspomniała Ewelina- moja Tosia też ma AZS i z tym jest często problem, bo nawet oryginalne pampersy jej szkodziły, musiałam kupować te o wiele droższe białe ;/
    Warto spróbować co się w końcu nie robi dla naszych pociech :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały też ma AZS i mu nie szkodzą, a 90% innych tak.

      Usuń
  3. Również używam chusteczek ale nie mam aż o swoich dobrej opinii a tu są porostu świetne będę musiała wypróbować ;) chusteczki mają dobre zamknięcie i są delikatne tego nam trzeba i fajnie że wyciągaja się pojedynczo bo czasami jedna potrzebna a wychodzi kilka recenzja super

    OdpowiedzUsuń
  4. super chusteczki, używałam już sporo chusteczek, tych jeszcze nie miałam okazji, ale po przeczytanej opinii chętnie spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wiele próbowałam chusteczek i tak jak Ty trafiłam na jedne lepsze drugie gorsze.Tej marki nie znam ale skoro jest ocena 10 to muszą być tego warte.Chusteczek jak narazie non stop używam do wszystkiego :) Zastanawia mnie tylko jedno czy ta cena 25,90 dotyczy jednej paczki czy to jest jakiś komplet tych chusteczek? Bo jeśli to cena za 72 szt. to ja dziękuję bardzo...a na stronie sklepu nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest do jednego opakowanie, jednak biorąc pod uwagę ich naturalny skład, myślę, że warto w nie zainwestować, szczególnie gdy dziecko ma problemy skórne.

      Usuń
    2. Nie twierdzę,że nie warto ale używając ich non stop to naprawdę nie jestem w stanie ich na bieżąco kupować...miło było poczytać na ich temat i dowiedzieć się o nich ale jak narazie ich nie wypróbuję a szkoda bo rzeczywiście naturalny skład tych chusteczek jest wart uwagi...:)

      Usuń
    3. Jesli sa klopoty z AZS to warto wtedy nie patrzy sie na koszta

      Usuń
    4. dokładnie, patrzy się na to czy szkodzi czy nie, a nie na cenę (choć przy Polskich zarobkach to dość ciężkie niestety)

      Usuń
    5. Dlatego ja się naprawdę cieszę,że mały nie ma takich problemów bo nie musi przeżywać takiego koszmaru.Producenci nieźle zbijają kokosy na naszych dzieciaczkach bo kupić musisz dziecku i dla niego zrobisz wszystko...

      Usuń
  6. Szkoda,że nie wpadłam na nie jak zmagaliśmy się z AZS u synka. Super,że są takie,które dla wrażliwej skóry są bezpieczne! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że ja nie zmagam się z AZS u synka więc mogę sobie pozwolić na zwykłe chusteczki nawilżane.Fakt faktem,że mają super skład ale cena za jedno opakowanie to trochę przeginka.Gdzie za to mam conajmniej 5-6 paczek i to Clinic Kindii,które kupuję w sklepiku niedaleko mnie.A raz pamiętam,że były w promocji po 2,5zł to chyba z żoną od razu z 20 paczek kupiliśmy :) Można się pokusić na ich zakup ale co innego je kupić a co innego je otrzymać do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części się zgodzę, nie mniej zakup już planowany. Powód to AZS mojego syna i jestem w stanie i 50 zł dać jeśli mam gwarancję, że choć trochę zaoszczędzę mu cierpień, a u nas te co wspomniałeś powodują rany jak po poparzeniu :-(

      Usuń
    2. Gdybym i ja zmagał się z takimi problemami skórnymi małego to zapewne szukałbym wszędzie i próbował wszystkich byle tylko synek miał trochę lżej.Na szczęście mogę odetchnąć z ulgą bo raz,że mały nie cierpi a dwa,że nie dostaję tak po kieszeni.Ale dobrze wiedzieć na przyszłość o tej marce bo kto wie może jeszcze będą potrzebne i te jak by się pojawił kolejny maluszek :)

      Usuń
    3. uwierz, że mnie cena nie zszokowała, ja za niektóre jego maści czy balsamy bez recepty płacę po 50 zł i więcej a nie starczają na długo (nieraz na tydzień) tak więc jak już stwierdziłam AZS to studnia bez dna niestety :-)

      Usuń
    4. no dokladnie ale jak mus to mus

      Usuń
  8. Recenzja świetnie napisana. a co do produktu- jestem mile zaskoczona, ze istnieja tak dobre chusteczki. Sama korzystam z takich przy wyjściu z domu, ale nie spotkałam takich, które sprostały by moim wymaganiom

    OdpowiedzUsuń