niedziela, 16 września 2018

Anna Sobańska Tomik Poezji pt.: "Do kwadratu"


Zapraszam na opinię o tomiku poezji pt.: „Do kwadratu”, jaki otrzymałam od autorki - Anny Sobańskiej.






W tomiku znajdziemy aż 107 wierszy, które autorka napisała od czasów, gdy była nastolatką, do 2017 roku. Znajdziemy w nim bardzo różne, emocjonalne wiersze. Od takich, przy których nie sposób powstrzymać łez, po takie które wywołają na ustach duży uśmiech.

Do kwadratu to tomik poezji pełnej uczuć, bardzo różnie pokazywanych, różnie odbieranych. To poszukiwanie własnej drogi przez młodą osobą, szczerość odzwierciedlana na każdej stronie.

Każdy wiersz czytała z zachwytem. Każdy skłania do przemyśleń, żadnego nie nazwałabym lekkim, błahym.

Tomik poezji „Do kwadratu” to nie zwykły tomik, który można kupić w każdej księgarni. Możemy go otrzymać w prezencie, za okazane serce, okazaną pomoc małej dziewczynce. Został wydany, aby pomóc uzbieranie środków dla chorej Darii do walki z codziennością. Nie ma konkretnej ceny, jest formą wdzięczności za cegiełkę dla małej.

Wiersze strasznie mi się podobają, a cel, dla jakiego był, wydany uważam, za bardzo szczytny. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
  • Wspaniałe, pełne emocji wiersze.
  • 107 wierszy.
  • Tomik wydany by pomóc małej dziewczynce.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Anna Sobańska - Do Kwadratu.

18 komentarzy:

  1. Faktycznie niecktore sa bardzo Piekne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne a najbardziej to mi się podoba Maski Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam i po prostu uwielbiam te wiersze, są bardzo prawdziwe A cel jak najbardziej szczytny

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczytny cel to na pewno. Recenzja bardzo zachęca do przeczytania. Dawno nie czytałam wierszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie bym przeczytała choć za klasyczna poezja nie przepadam , sama nawet kiedys pisłąm wiersze (nawet gdzies są schowane) i wiem że nie każdy ma odwagewydać książke z własnymi wierszami . Dodatkow nie dla siebie a w szczytnym celu jak widać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała tomik ;) ogólnie bardzo lubię czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go już w swojej biblioteczce. Wiersze są cudowne. Polecam z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  8. taka ksiązka z więrszami na prezent nawet będzie dobrym prezentem

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny , szczytny cel. Autorka ma nie tylko talent i pisze piękne, emocjonalne wiersze, ale ma ogromne serce i chce nieść pomoc .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wydanie i szczytny cel...wspaniale❤

    OdpowiedzUsuń
  11. No po recenzji jestem jeszcze bardziej ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno,dawno temu sama próbowałam swoich sił w pisaniu,co to były za czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tomik jest cudowny i przeczytalam go od deski do deski,a teraz wracam z przyjemnoscia do tych,ktore najbardziej sa mi bliskie 😇 Polecam calym sercem 💖

    OdpowiedzUsuń
  14. cel bardzo szlachetny wiersze są na pewno poruszajace

    OdpowiedzUsuń
  15. Anna Sobańska to wielka osóbka :) Kilka jej wiersz,które publikuje na facebooku czytałam,są wspaniałe,życiowe...Ten tomik warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie koniecznie to wszystko prawda...
    Kryje się osoba którą taką nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie można kupić tomik wierszy "do kwadratu "

    OdpowiedzUsuń