sobota, 11 sierpnia 2018

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Ostrze zdrajcy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ostrze zdrajcy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Falciao, Kesta i Brasti należą do Wielkich Płaszczy. Kiedyś wzór cnót, wszystkiego co najlepsze, po śmierci króla – zdrajcy. Maja swoje zasady, nie potrafią zaakceptować panującego znieprawia i dyktatury.

Wraz z bohaterami przeżyjemy niejeden pojedynek, rozwiążemy wiele zagadek, weźmiemy udział w spiskach czy wyścigach. Poznamy wielką siłę przywiązania, przyjaźni która potrafi przezwyciężyć wszystko.

Książka w której narratorem jest mężczyzna, przez co jest inna niż te które przeważnie czytam. Mniej opisuje emocje, więcej akcję, fakty.

Na pewno zauważyliście, że bardzo rzadko sięgam po tego typu książki. Ta jednak naprawdę mi się podobała i z niecierpliwością czekam na kolejne tomy. Polecam.






Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Narratorem jest mężczyzna.
  • Dużo akcji.
  • Dużo pojedynków.
  • Zagadki, spiski.
  • Pokazuje przyjaźń mocną, ponad wszystko.
  • Pokazuje człowieka honorowego, z zasadami, buntującemu się przeciwko niesprawiedliwości, dyktaturze.




Wady:
BRAK





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.

Książkę pt.: „Ostrze zdrajcy” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawei ja lubie własnei takie gdzie sie coś dzieje a akcja ciekawa i wciagająca

    OdpowiedzUsuń
  2. No no chętnie zaprzyjaźnię się z tym panem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiej książki z narratorem mężczyzny nie czytałam z pewnością sięgnę po nią jak będę miała okazję , po opini zaciekawiła mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa lektura na jesień by sie zdała eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo ciekawa propozycja. Nie sięgam zazwyczaj po takie książki, ale ta bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, może i ja kiedyś sięgnę po tą pozycję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie prezentuje się ta książka...jednym słowem nuda nam nie grozi.

    OdpowiedzUsuń
  8. zachęcająca do przeczytania taka ksiązka, choć ja za takimi niezbyt niejestem ale jak bym się wciągła to kto wie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachęcająco chętnie poczytalabym

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie brzmi opinia, warto sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czytać fantastykę i często po nią sięgam ,to takie oderwanie od rzeczywistości. Książka wydaje się być bardzo ciekawa, pełna zwrotów akcji, pościgów, pojedynków, spisów. Z pewnością szybko się ją pochłania. Chętnie bym po nią sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Politowska13 sierpnia 2018 14:30

    Opinia zacheca do przeczytania przeczytania tej ksiazki.Take lubi maz,wiec mysle,ze by mu się spodobala

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i ciekawa, ale nie w moim typie.
    Innym na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę nie moje klimaty,chociaż brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podejrzewałam nawet, że powieść z tego gatunku z domieszką magii może być taka interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  16. książka z gatunku fantasy,jest coś przyciągającego,pewnie dużo się w niej dzieje

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze sobie ja kupic anua gabri

    OdpowiedzUsuń