niedziela, 12 sierpnia 2018

Vip Cosmetics Perfumy EXTASY NO 1 ROYAL COLLECTION - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach EXTASY NO 1 ROYAL COLLECTION, jakie otrzymałam od Vip Cosmetics.






Nuty zapachowe:
Nuta Głowy: owoc grejpfruta, czarna porzeczka, bergamotka, sycylijska mandarynka

Nuta Serca; kwiat pomarańczy,jaśmin, róża, lilia, konwalia, morela

Nuta Bazy :drzewo sandałowe, ambra, lilia wodna, białe piżmo, wanilia, cedr










Zapach utrzymuje się dość długo. Na skórze jest wyczuwalny praktycznie cały dzień, a na ubraniu nawet kilka. Z początku jest dość intensywny, ale nieprzeszkadzający. Po jakimś czasie jego intensywność słabnie, jednak nadal bez problemu jest wyczuwalny.


Według mnie głównie wyczuwalny jest zapach jaśminu, przełamany grejpfrutem, a po czasie dochodzi zapach piżmu oraz białej lili. Zapach świeży, lekki idealny nawet na bardzo gorące dni.


Perfumy moim zdaniem będą pasować na wiele okazji. Zapach kojarzy mi się z tajemniczością, uwodzeniem, lekkością. Dla kobiety która wie czego chce i nie pragnie pozostać w cieniu. Z nimi nie zostanie.


Opakowanie szklane, mnie przypadło do gustu. Ładnie prezentuje się na pułeczce w łazience.


Wydajność perfum bardzo duża. Wystarczy niewielka ilość, dwa „psiknięcia” by uzyskać idealny poziom intensywności zapachu.


Mnie się zapach zdecydowanie podoba, do tego ładne opakowanie i duża wydajność. Polecam.





Zalety:
  • Śliczny zapach.
  • Długotrwały zapach.
  • Wydajne.
  • Ładne opakowanie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Vip Cosmetics oraz na FB.

Perfumy EXTASY NO 1 ROYAL COLLECTION znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie zapachowe myślę że i mnie by przypadł do gustu dodatkowo flakonik ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Polaczenie takich nut nusi byc ladne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. zapachniało mi :) czytając jakie nuty zapachowe chyba perfumy dla mnie :) chociaz ja musze najpierw poczuć bo wiele opisów mnie zmyliło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmysłowy zapach dla odważnych kobiet, które chcą się czymś wyróżnić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące połączenie nut zapachowych. Uwielbiam zapach jaśminu. Ciekawi mnie czy te perfumy przypadły by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Politowska13 sierpnia 2018 14:18

    Bardzo lubie takie perfumy,ktore maja zdecydowany zapach,a jednoczesnie nie sa drazniace..te się wydaja piekne

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie nut kwiatowych z owocowymi. Muszą pięknie pachnieć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przemawiają do mnie te nuty zapachowe...butelka też ładnie się prezentuje.
    Może być ozdobą łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej serii i są piękne, polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam że Vip robi perfumy :) z opisu wnioskuję że są boskie i gdyby nie to że mam juz tyle perfum że obiecałam sobie że przez rok nie kupie to już bym szukala w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie zapachowe,musi być nieziemski zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny i długotrwały zapach - to lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Piżmo...już mi się podobają :) a trwałość dodatkowy plus

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie zapachy świeże,niczym nie przytłoczone.To musi być fantastyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne opakowanie,ładny zapach,panie mają co przetestować

    OdpowiedzUsuń
  16. Z nutka mandarynki musi byc ladny zapach ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  17. Spróbujemy na pewno Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń