czwartek, 2 sierpnia 2018

Lazell Woda perfumowa Sweet - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie perfumowanej Sweet, jaką otrzymałam od firmy Lazell.



nuty zapachowe: 
- nuta głowy: pieprz, hiacynt, ananas, paczula 
- nuta serca: jaśmin, cytryna 
- nuta bazy: paczula, wetyweria, wanilia, piżmo

Tak dobrze widzicie, że jest moje ukochane piżmo, a to znaczy, że zdecydowanie będę za. Jednak nie tylko z tego powodu.


Zapach średnio słodki, nie mulący czy przeszkadzający. Doskonale wyczuwana wanilia przełamana zapachem cytryny, po chwili dochodzi zapach jaśminu i piżmowy. Dla mnie połączenie które zdecydowanie mi się podoba.

Pasuje na chłodniejsze letnie dni i wieczory. Osobiście uważam, że nie jest to zapach na wysokie temperatury powyżej 30 stopni.

Opakowanie to dość ładny, szklany, kwadratowy flakonik który ciekawie się prezentuje na półce w łazience.

Na skórze zapach wyczuwalny kilka godzin, po czy wystarczy lekkie odświeżenie czyli dwa psiknięcia. Biorąc pod uwagę bardzo atrakcyjną cenę to zdecydowanie długi czas.

Zapach jest średnio intensywny. Dobrze wyczuwalny dla nas i osoby w naszym otoczeniu, ale nie rozchodzi się po całym pomieszczeniu w którym przebywamy (mowa o większych pomieszczeniach bo w mojej łazience, niedużej jest wyczuwalny w całej jeszcze długo po użyciu). 

Mnie woda perfumowana zdecydowanie przypadły do gustu i polecam.



Zalety:
Śliczny zapach.
Ładne opakowanie.
Średnio intensywny zapach.
Dość długo utrzymujący się zapach.
Bardzo atrakcyjna cena.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę lazell.

17 komentarzy:

  1. Ciekwy zapach choc nie wiem czy mi by sie spodobal . Z opisu wydaje mi sie że tak ale ja muszę zapach poczyc by stwierdzic ze to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mnie zaciekawił myślę że wpadł by mi do gustu lubię gdy zapach czuć dłużej

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie samo już zachęca do użytkowania , a zapach rzeczywiście ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie nuty zapachu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. może i nie na obecne upały ale na pewno panie chętnie wypróbują ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach musi być śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym taki mieć, niezbyt intensywny ale wyczuwalny i pobudzający zmysły

    OdpowiedzUsuń
  8. Super polaczenie zapachow,ktore zachecaja do wyprobowania �� A piekna buteleczka swietnie nadaje się rowniez jako prezent.Natalia Politowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny flakon ,jak ładna butelka to i oko cieszy i ozdoba toaletki ,zapach pewnie równie ciekawy z tego co czytam .

    OdpowiedzUsuń
  10. średnio intensywny więc jak dla mnie duży plus nie lubię jak mocno pachnie,uwielbiam delikatne orzeźwiające zapachy,super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie. Jaśmin paczula i piżmo.rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba ładny zapaszek, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie pięknie pachnie, ciekawa nuta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to jest zapach słodki ale bez przesadyzmu to chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach na pewno paniom się spodoba,teraz się ochłodzło to można śmiało wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi btc ladny ania gabri

    OdpowiedzUsuń