sobota, 18 sierpnia 2018

Lazell Woda perfumowa Secret Garden - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach Secret Garden, jakie otrzymałam od firmy Lazell.





NUTY ZAPACHOWE:
NUTY GŁOWY – grejpfrut, czerwona lilia
NUTY SERCA – róża, gardenia, hiacynt
NUTY BAZY – groszek, gruszka, wanilia


Opakowanie to nieduża, szklana buteleczka o pojemności 33ml. Idealna na wyjście, do torebki, nie zajmuje dużo miejsca.


Zapach z przewagą zapachu grejpfruta z lekkimi nutami róży. Mnie się spodobał. Lekki, idealny na co dzień w letnie, upalne dni. Orzeźwiający.



Intensywność zapachu średnia. Doskonale wyczuwalny przez nas i osoby z bliskiego otoczenia, jednak nie zagłusza innych zapachów wokół. Moim zdaniem to zaleta. Lubię czasem lżejsze, mniej intensywne zapachy.


Trwałość w stosunku do ceny ogromna. Wystarczy raz w ciągu dnia „odświeżyć” zapach aby wieczorem był wyczuwalny na skórze.


Jedyna wada – za szybko się skończyły i to wcale nie przez małą wydajność. Po prostu używałam często by mi się podobały. Z swojej strony z przyjemności polecam.




Zalety:
  • Śliczny, grejpfrutowy zapach.
  • Tanie.
  • Małe opakowanie, można zawsze mieć przy sobie.
  • Dość długotrwały zapach.
  • Średnio intensywny zapach.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lazell.

Perfumy Secret Garden znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie nut zapachowych. Uwielbiam takie nietypowe, lekkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nuta wanili musi byc ladny zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska18 sierpnia 2018 20:20

    Super akurat pojemność idealna na letnie wyjazdy , może nie moje nuty zapachowe ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie nut zapachowych, myślę że przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. małe a piękne, uroczy taki flakonik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli to grapefruit to bardzo chciałbym wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba tAki zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawy zapach, forma małej buteleczki to plus, można wrzucić do torebki i mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszą ładnie pachnieć skoro tak szybko się skończyły, ciekawi mnie ten groszek w składzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie subtelne, delikatne i świeże zapachy. Grejpfrut w składzie bardzo mnie zaintrygował

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie świeże, lekkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Politowska24 sierpnia 2018 14:33

    Opinia zacheca do wyprobowania �� Polaczenie nut zapachowych jest w moim stylu,a do tego idealnie nadaja się do torebki

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne połączenie zapachowe ach musza bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lekko orzeźwiający :) Te nuty muszą bosko razem pachnieć,w sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten zapach wydaje się ciekawy,pewnie niektóre ogrody tak pachną

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnoscia piekny zapach z takumi nutami ania gabri

    OdpowiedzUsuń