środa, 11 lipca 2018

Perfumy MK Perfumy nr. 38 Versace Bright Crystal -OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach nr. 38 Versace Bright Crystal, jakie otrzymałam od strony Perfumy MK.




NUTY:
Nuty głowy: yuzu, owoc granatu, nuta lodu
Nuty serca: lotos, magnolia, piwonia
Nuty bazy: piżmo, drzewo, bursztyn

Zapach lekki, idealny na letnie dni. Doskonale w nim wyczuwam zapach piwonii i piżma przełamane cytrusową nutą. Mnie zdecydowanie przypadł do gustu.

Są średnio intensywne. Doskonale wyczuwalne, ale nieprzytłaczające dla nas samych czy dla innych w naszym otoczeniu.

Utrzymują się dość długo. Użyte rano wystarczy odświeżyć jednym psiknięciem w południe by były doskonale wyczuwalne wieczorem.

Buteleczka dość klasyczna ani nie zachwyca ani nie ma się, do czego przyczepić J.

Ja jestem zdecydowanie na tak i polecam.


Zalety:
·      Ładny średnio intensywny zapach.
·      Dość długo się utrzymują.
·      Idealne na letnie dni.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumy MK oraz na FB.

Perfumy nr. 38 Versace Bright Crystal znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie zapachowe myślę że i mnie by przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka uniwersalna :) tez mam perfumy od nich inną wersję i u mnie wystarczy psiuknąc rano by dopiero ok południa oddac prawdziwy zapach :) taki sobie wybrałam ale jak sie skończy zapas wiem po jakie do nich wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i to pizmo jakos nie przemawia domnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnolia u piwonia-to musi być piękne połączenie. Nuty świetnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, godne rozważenia nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają bardzo ciekawe połączenie nut zapachowych. Lubię takie niezbyt intensywne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie, lubię te z nutą cytrusową

    OdpowiedzUsuń
  8. Piżmo,piwonia,ale bosko musi pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię perfumy które się długo utrzymuja zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jak coś jest w ładnym opakowaniu ,flakonie itd .Tu całkiem fajny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,ze nie sa ciezkie, a zapach piwonii i pizma z cytrusowa nuta to cos dla mnie,bo takie bardzo lubię.Pieknie się prezentuja,wiec nadaja się rowniez idealnie na prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zapach piżma w perfumach, czytając skład jestem pewna, że by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczka może i prosta ale to piżmo i cytrynowa nuta to musi być boskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten zapach musi być wspaniały,jest lato niech panie go śmiało wypróbują

    OdpowiedzUsuń