sobota, 5 maja 2018

Wydawnictwo Egmont Gra Park dinozaurów - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze planszowej Park dinozaurów, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Gra, w której nie ma rywalizacji, nie ma jednego wygranego. Wszyscy wspólnie działają, aby uratować jak najwięcej dinozaurów przed deszczem meteorytów.

Zasady są dość proste, a z pomocą instrukcji nie ma problemów z ich zrozumieniem nawet przez młodsze pociechy. Gra jest troszkę podobna do memory, ale zdecydowanie bardziej rozbudowana, ponieważ oprócz odnajdowania odpowiednich dwóch żetonów rzucamy kostką, przemieszczamy się dinozaurami, a także meteorytem.

Plansza jest dwustronna. Z jednej strony znajdziemy łatwiejszą wersję gry (mniej pól do przejścia), natomiast z drugiej trudniejszą. Z łatwiejszą planszą poradzi sobie już sprytny trzylatek.

Elementy gry są bardzo ładne graficznie a przy tym solidne. Część z grubego kartonu, a dinozaury drewniane.

Moim zdaniem gra jest zdecydowanie warta zakupu. Brak rywalizacji, nauka zapamiętywania, logicznego myślenia, a przy tym wspaniała zabawa to jej największe zalety. Polecam.



Zalety:
·      Brak rywalizacji.
·      Ładna grafika.
·      Solidne elementy.
·      Ciekawa.
·      Dwa poziomy trudności.
·      Jasna instrukcja.
·      Dość łatwe zasady.



Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Grę Park dinozaurów znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Bardzi ciekawa gra. Recenzja świetnie napisana. Marcel bardzo lubi dinozaury, więc z pewnością byłby zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się gra zespołowa i zasady gry....dla mnie jedna z lepszych zabaw❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna z chęcią bym pograla

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa gra i do tego te figurki sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opinia. Mój sześciolatek pewnie także by sobie poradził

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada na fajna w sam raz na majowke przydatna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta gra. Dzieci zamiast rywalizacji uczą się współpracy. Często dzieci zniechęcają się, złoszczą gdy przegrywają, a tu tego problemu nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gry planszowe uwielbiamy wszystkie,świetnie spędza się przy nich czas,nigdy się nie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa gra i to nie tylko dla fanów dinozaurów.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka fajna gra i te figurki mi się podobają bardzo, do tego nie ma rywalizacji więc można się po prostu dobrze bawić

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna I wciagajaca gra dinozaurow :-) moje dzieci lubia memory wiec I z pewnoacia taka gre by polubily

    OdpowiedzUsuń
  12. gra planszowa na logike to i dobre myślenie na zapamiętywanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna gra zaciekawi nie jedno dziecko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna gra dla młodszych dzieci,każdy gra na jedno konto,wspólny cel to wszystko sprawia,że gra jest inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jako dzieciak nie lubiłem dinozaurów a mój syn zauważyłem,że zainteresowany jest nimi,chętnie pogramy sobie z całą rodzinką

    OdpowiedzUsuń