poniedziałek, 21 maja 2018

Vip Cosmetics Perfumy EXTASY NO EX COLLECTION - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach EXTASY NO EX COLLECTION, jakie otrzymałam od Vip Cosmetics.



Nuty zapachowe:

Głowa; gruszka, róża, magnolia, ogórek
Serce; jaśmin, zielone jabłko, orchidea, irys, fiołek
Podstawa; drzewo sandałowe, piżmo, bursztyn, skóra, kaszmir,

Według mnie głównie wyczuwalny jest zapach zielonego jabłuszka. Zapach świeży, lekki idealny nawet na bardzo gorące dni. Z czasem można wyczuć lekkie nuty fiołka oraz magnolii, ale zielone jabłuszko nadal pozostaje, jako głównie wyczuwalne.

Na skórze utrzymuje się bez problemów praktycznie cały dzień, na ubraniu kilka. Początkowo dość intensywny, ale nieprzeszkadzający ani osobie, która ich użyła, ani jej otoczeniu. Z czasem intensywność zapachu słabnie, jednak pozostaje nadal doskonale wyczuwalny.

Opakowanie to szklana, ładna buteleczka.

Perfumy są bardzo wydajne. Nie trzeba „wylać” na siebie pół butelki, aby je czuć (a wręcz nie polecam z przesadzaniem). Tym sposobem 50ml starcza na długi czas.

Mnie zapach perfum zdecydowanie przypadł do gustu. Do tego są wydajne i długo wyczuwalne. Polecam.


Zalety:
·      Dominuje zapach zielonego jabłuszka.
·      Orzeźwiający, lekki zapach.
·      Długo utrzymujący się zapach.
·      Wydajne.
·      Ładne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Vip Cosmetics oraz na FB.

Perfumy EXTASY NO EX COLLECTION znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam perfumy ale nie każde mi pasują ale ostatnio pare razy się przekonałam ze to co mi się wydaje że nie moje nuty są idelanie dla mnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone jabluszko i kasmin musi byc fajnym zapachem ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię właśnie takie lekkie i świeże zapachy. Fajnie się prezentują w tym eleganckim flakoniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnolia i orchidea to połączenie idealne 🙂muszą być piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekki,orzeźwiający zapach w sam raz na upalne dni :) Nie miałam okazji go poznać a po recenzji bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie lekkie,orzeźwiające zapachy,jak czytam właśnie mój gust,ale na narazie ograniczam zapachy ,jak urodzę nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam, ale inny zapach i są super, długo się utrzymuje zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach perfumy w moim guście dodatkowo utrzymuje się długo i.jest wyczuwalny

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach zapewne skradnie serca wszystkim tutaj paniom

    OdpowiedzUsuń