poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Lazuryt Perfumy Itinerari Muschio Bianco - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach Itinerari Muschio Bianco Białe Piżmo, jakie otrzymałam od Lazuryt.


Na pewno już zauważyliście, że kocham zapach białego piżmu. W tych perfumach głównie jego czuć, z lekką nutą różaną i zapachu fiołka. Według mnie połączenie tych zapachów stworzyło zapach wręcz doskonały. Lekko słodki, ale niemulący, kuszący, romantyczny, a jednocześnie tajemniczy.

Intensywność zapachu jest dość duża. „Wchodzi” z nami do pomieszczenia sprawiając, że zaciekawiamy innych. Nie jest duszący, przeszkadzający.

Utrzymuje się na skórze parę godzin, a później wystarczy jedno psiknięcie, aby go odświeżycie, by ponownie wrócił z swą intensywnością.

Opakowanie dość ładne, utrzymane w odcieniach zieleni.

Perfumy są wydajne. Wystarczy dwa „psiknięcia”, aby uzyskać idealny poziom intensywności zapachu (na tyle mocny by był wyczuwalny również dla innych, ale nie na tyle by stał się duszący czy przeszkadzający).

Mnie perfumy zdecydowanie przypadły do gustu i polecam.


Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Wydajne.
·      Dość długo się utrzymują.
·      Ładne opakowanie.
·      Dobrze wyczuwalne.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Lazuryt oraz na FB.

Perfumy Itinerari Muschio Bianco znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe perfumy az by sie chciało poczuc zapach :) chyba czas sie zaopatrzyć w jakieś może te albo inne , zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawilas mnue takim polaczeniem zapachu lubie gdy zapach wchodzi zexmba ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zapach mnie zaciekawił więc w najbliższym czasie trzeba będzie zakupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podobnie jak Ty zapach białego piżma. Jeśli polecasz to trzeba się skusić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedne perfumy od Lazuryt wygrane tutaj w konkursie i są bardzo ładne . Lubię właśnie takie wyczuwalne, ale niedrażniące, duszące zapachy .Zaciekawiło mnie to połączenie białego piżma, róży i fiołka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zapachy co długo się utrzymuja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale musi bosko pachnieć uwielbiam takiego rodzaju zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego zapachu, myślę, że takie połączenie ładnie i delikatnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie takiego zapachu musi być cudowne

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy i mi by się spodobały ,lubię trwałe zapachy ,ale niezbyt mocne

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe piżmo to doskonała esencja zapachowa.Prosta buteleczka a zapewne ma w sobie wielką moc uwodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnoscia I mnie przypadlby zapach do gustu :-) kocham pizmo I super czuje sie otulona jego zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba są warte wypróbowania, ja bym chciał zobaczyć czy żonie przypadną do gustu

    OdpowiedzUsuń