niedziela, 8 kwietnia 2018

Babycap Ampułki Soli Fizjologicznej - OPINIA

Zapraszam na opinię o ampułkach Soli Fizjologicznej, jakie otrzymałam od firmy Baby cap.




Ampułki są jednorazowe, po 5ml. Takie rozwiązanie daje nam gwarancję sterylności, wiem, że nie dostaną się do nich żadne bakterie.

Używa się ich bardzo łatwo. Po urwaniu górnej części zostaje wąski dziubek za pomocą, którego aplikacja jest naprawdę łatwa.

Testowałam je w trzech przypadkach.
Amelka na placu zabaw dostała piaskiem po oczach. Niestety ściągła okulary, więc piasek się dostał do środka, a zanim doszła do domu zdążyła je brudnymi rękami trzeć. Szczerze przyznam, że się wystraszyłam. Od razu nakropiłam sporo soli tak by wypłynęła z piaskiem, a później jeszcze powtórzyłam zakrapianie pięć razy, ale już po dwie kropelki w każde oczko (rada pediatry po rozmowie telefonicznej). Obyło się bez wizyty na pogotowiu.

Kolejny raz sięgnęłam po ampułkę, gdy Ksawery mi płakał o nosek. Miał lekki katar i małą rankę, na której pojawiał się strupek, a on go zdrapywał i wtedy był płacz, że boli. Regularne zakrapianie noska solą fizjologiczną pomogło. Używaliśmy jej przez 3 dni, za każdym razem, gdy synek płakał, że boli. Ranka się zagoiła, a strupek udało się nie zdrapywać.

Ostatnie testy ampułek były na mnie. Uwielbiam czytać, ale przeważnie robię to nocami, przy słabym świetle a mój wzrok nie jest idealny. Załatwiłam się tak, że oczy zaczęły mnie niesamowicie szczypać, łzawić, co było bardzo niekomfortowe. I tym razem sól fizjologiczna pomogła. Co prawda nie mogłam dokończyć czytania, ale pomogła na tyle, że oczy przestały szczypać, nie łzawiły tak strasznie i byłam w stanie iść spać.

 Sól fizjologiczna nie powoduje pieczenia, szczypania, co jest bardzo ważne szczególnie w przypadku używania przez dzieci.


Moim zdaniem ampułki soli fizjologicznej są niezastąpione w wielu sytuacjach i zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Wielozadaniowa.
·      W wygodnej formie ampułek.
·      Gwarancja higieny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Dla dzieci i dla dorosłych.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Babycap oraz na FB.

Ampułki Soli Fizjologicznej znajdziecie TU 

16 komentarzy:

  1. Warto pomysleć o takiej soli w ampułkach , jak widać ma szerokie pole działania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łatwe w użyciu i przydatne nawet podczas spaceru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam ci racje moj maly mial zapalenie spojówek i soli uzywalam do mycia zaropialego oczka pomogla i maly mog swobodnie otwierac oczka uzywam jej do inchalacij ampulka to idealna porcja na raz dla starsego syna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. My używamy wyłącznie takiej soli fizjologicznej w ampułkach .Jak chłopcy byli mali to często przemywałam im ją oczka, a teraz najczęściej stosujemy do inhalacji . Uważam że warto mieć ją w domowej apteczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. My także używamy soli fizjologicznej tylko w ampułkach. Córci czyszczę nią nosek,a jeśli synek narzeka na suchość w nosku to i jemu zakrapiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te ampułki. My soli fizjologicznej używamy do inhalacji. Jest na prawdę rewelacyjna i zawsze pomaga

    OdpowiedzUsuń
  7. my takie zawsze stosujemy do inhalacji

    OdpowiedzUsuń
  8. soli fizjologicznej używam codziennie do zakraplania oczu, przydatna do inhalacji lub gdy zaprószymy oczko

    OdpowiedzUsuń
  9. No to już wiem co kupić synkowi i sobie. Nawet nie pomyslalam, zeby synkowi oczy zakropic po wizycie w piaskownicy kiedy mu wpadło troszkę piasku do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sól Fizjologiczna jak widać jest BARDZO wszechstronna w zastosowaniu...my najczęściej używamy ją do inhalacji

    OdpowiedzUsuń
  11. takie ampułki są bardzo przydatne, jak mogą od razu to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas sól do inhalacji idzie litrami,bardzo przydatna rzecz,pomaga praktycznie na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sól fizjologiczna musi być.Najczęściej do inhalacji,zakrapiam też noski dzieciom ale nie wiedziałam,że mogę też używać do oczu,przy takiej akcji z piaskiem będę wiedziała co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sól o wielkim zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sol fizjologiczna u nas jest zawsze. Ma szerokie zastosowanie I to nie tylko ma katar czy lzawienie oczu ale np. Do lakieru do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. przy dzieciach często soli używamy warto zrobić sobie jej zapas

    OdpowiedzUsuń