niedziela, 18 marca 2018

Vip Cosmetics Perfumy Magnetic A - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach Magnetic A, jakie otrzymałam od Vip Cosmetics.



Perfumy mieszczą się w niedużym, ciekawym pudełeczku. Na pierwszy rzut oka nikt by nie powiedział, że to perfumy, raczej jakieś cukierki gumy do żucia. Bardzo ciekawy pomysł.

Zapach mają bardzo ładny. Ja czuję w nim słodkie kwiaty przełamane cytrusami. Mnie takie połączenie się bardzo podoba.

Utrzymują się na skórze długi czas. Użyte rano bez problemu mąż wyczuwa na mojej skórze wieczorem, co prawda z zdecydowanie mniejszą intensywnością, ale bez większych problemów.

„Perfumy z feromonem pozwolą Ci wyeliminować nieśmiałość, dodadzą pewności siebie, poprawią poziom komunikacji i pomogą wzbudzić sympatie u płci przeciwnej.” Taki opis znajdziemy na stroni. Czy się z nim zgadzam? Zdecydowanie tak. Nie wiem czy to fatycznie działanie feromonów, czy świadomość, że powinny działać, ale perfumy zdecydowanie dodają pewności siebie i przyciągają płeć męską J.

Według mnie perfumy są rewelacyjne i zdecydowanie warte zakupu. Polecam.

Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Długo się utrzymują
·      Ciekawe, inne niż wszystkie opakowanie.
·      Z feromonem.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Vip Cosmetics oraz na FB.

Perfumy Magnetic A znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Mają ładny zapach i dodają odwagi i przyciągają uwagę płci przeciwnej 🖒 jak dla mnie to świetne perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie naprawde pomyslowe nie sadzilam ze to perfumy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusząca opinia do zakupu :0 Chyba pomyśle jak mi zabraknie tych co mam alebo może ktoś mi sprawi prezent :) podsune pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa propozycja szkoda że nie rozdają próbek bo miło było by pokazać zapach.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis kuszący,więc ja z ochotą zgłaszam się by je przetestować 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi kuszaco :) ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze takich perfum z feromonami nie miałam. Bardzo jestem ich ciekawa. Fajne opakowanie mają te perfumy, takie niepowtarzalne i oryginalne. Też lubię kwiatowo cytrusowe połączenie, bo jest świeże ale też subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygujące ;) bardzo fajna sprawa z tym feromonem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam perfum z feromonem,ale muszą być bardzo ciekawe 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe te pudełeczko a i zapach z feromonem intryguje, nigdy nie miałam takich perfum

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie, które lubię i super opakowanie, takie inne

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam nieznane zapach,ciekawe opakowanie,kuszą bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zapachy, a opakowanie właśnie bardzo ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam poznawać nowe zapachy perfum :) Nigdy nie myślałam o zakupie z feromonem,dość intrygująco się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe opakowanie,warto było by gdyby panie miały jakiś tester by zobaczyć jak pachną

    OdpowiedzUsuń