piątek, 10 listopada 2017

Wydawnictwo RM Książka pt.: "Domowe przetwory. Wyd. 3” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Domowe przetwory. Wyd. 3”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.







Książka podzielona jest na cztery pory roku, dzięki temu łatwiej znaleźć przepis z sezonowych owoców.

Przepisów jest dużo. Każdy jest dokładnie opisany krok po kroku. Znajdziemy spis składników, co należy zrobić poprzedniego dnia, przygotowanie oraz wskazówki. To wszystko sprawia, że nawet tak nieidealna kucharka jak ja może stworzyć pyszny dżemik.

Z tyłu książki znajduje się spis przetworów oraz kalendarz sezonowy. Według mnie są bardzo przydatne. Dzięki kalendarzowi wiemy dokładnie, na jaki sezon są owoce. Spis natomiast pozwala nam znaleźć konkretny przepis bez konieczności przeglądania całej książki.

Przy każdym przepisie znajdziemy piękne ilustracje, które zdecydowanie zachęcają, aby spróbować swoich sił w robieniu przetworów.

Moim zdaniem książka jest przydatna i polecam.


Zalety:
·      Dużo przepisów.
·      Podział na cztery pory roku.
·      Kalendarz sezonowy.
·      Spis przepisów.
·      Piękne ilustracje.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.


Książkę pt.: „Domowe przetwory. Wyd. 3” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Fajne sa takie ksiazki mam kilka ale zadko korzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nawet czasem o takich myśle ale szybko mi mija bo pasja gotowanie itp nie dla mnei :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Za pozno na przetwory w ty roku ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka przydatna i dla początkujących napewno zda egzamin 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. książka świetna dla tych co są na swoim i sie uczą gotować

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama więcej zajmuje się domowymi przetworami niż ja więc tą książkę Jej zaproponuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze jest podział na pory roku, super

    OdpowiedzUsuń
  8. coś dla mnie,uwielbiam takie kuchenne experymenty,na razie nie za bardzo mam siłę na przesiadywanie w kuchni,ale nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się z książką zapoznam bo lubię gotować.

    OdpowiedzUsuń
  10. żona i teściowa na pewno bardziej się tą książka zainteresują

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo czasu spędzam w kuchni, więc to książka dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka idealna dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez żołądek do serca :-)

    OdpowiedzUsuń