poniedziałek, 23 października 2017

Splat Care Antybakteryjna szczoteczka do zębów z jonami srebra - OPINIA

Zapraszam na opinię o antybakteryjnej szczoteczce do zębów z jonami srebra, jaką otrzymałam od firmy Splat.



Szczoteczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 2 do 8 lat. Jej główka jest nie duża, co zdecydowanie ułatwia Ksawusiowi dokładne umycie ząbków, a jednocześnie nie rani sobie nią delikatnych dziąseł.

Włosie jest w trzech kolorach, co się dziecku podoba (mojemu nawet nie przeszkadza, że z różem J). Jest wyprofilowane, dłuższe na krawędziach, dzięki czemu ząbki są dokładnie wymyte, a przy okazji dziąsła mają masaż. Włosie jest miękkie, nie podrażnia, nie rani dziąseł. Nie wypada, nie wygina się.

Szczoteczka jest antybakteryjnymi jonami srebra, które za zadanie mają powstrzymanie rozwoju bakterii.

Rączka jest wyprofilowana, dobrze się ją dziecku trzyma. Z tyłu posiada gumową część, dzięki której nie ślizga się w mokrej dłoni dziecka.

Ksawula bardzo polubił swoją nową szczoteczkę, ja również jestem z niej bardzo zadowolona, jest wysokiej, jakości. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wyprofilowane włosie w trzech kolorach.
·      Gumowa część na rączce.
·      Włosie nie wypada.
·      Mała główka.
·      Z antybakteryjnymi jonami srebra.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Splat Care.

13 komentarzy:

  1. Dobrze ze sie sprawdziła ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka do zębów idealna dla dzieci ma same zalety to się ceni

    OdpowiedzUsuń
  3. opinia pozytywna wieć szczoteczka idealna dla dziecka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajna, nigdy nie słyszałam o szczoteczce antybakteryjnej

    OdpowiedzUsuń
  5. coś słysząłam o tym jonach srebra że działają antybakteryjnie :) pa szczoteczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa opinia,przyznam nie słyszałam o takiej szczoteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o szczoteczce antybakteryjnej

    OdpowiedzUsuń
  8. super sprawa takiej szczoteczki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się jak długo szczoteczka może posłużyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie slyszalam o takiej jeszcze. Dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas szczoteczki szybko się zmieniają, chętnie ocenimy

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczoteczka o takim działaniu to ciekawostka,prędzej pomyślałabym o paście do zębów :)

    OdpowiedzUsuń