poniedziałek, 9 października 2017

DekorWood.pl Szkatułka - OPINIA

Zapraszam na opinię o szkatułce, jaką otrzymałam od DekorWood.pl.




Szkatułka trafiła w ręce Amelki. Gdy ją otworzyła znalazła swoje imię na pięknie ozdobionym drewienku przyklejonym od środka na wieczku. Bardzo jej się to spodobało, niby nic takiego, a radość dziecka ogromna.

Jest średniej wielkości, 16cm x 16cm x 9,5cm. Wymiary idealne dla dziewczynki na jej skarby. Córka trzyma w niej swoje bransoletki i wisiorki. Ma ich dość sporo i bez problemu się mieszczą.

Wizualnie jest bardzo ładna. Utrzymana w kremowych odcieniach, z kwiatami na górze i zdobieniami po bokach. Delikatna i bardzo dziewczęca, a jednocześnie już nie typowo dziecięca. Amelka jest w dość dziwnym i trudnym okresie, z jednej strony nadal ma ukochanego misia i lubi kucyki Pony, z drugiej nie chce być traktowana jak dzidziuś i zaczyna się oglądać za chłopakami. Otrzymanie tej szkatułki oznaczało dla niej, że widzimy jej dorastanie, nie chcemy go przemilczeć, wspieramy ją zarówno w tym, że jest jeszcze dzieciaczkiem jak i w tej części jej, która się już czuje dorosła.

Jakość wykonania jest na najwyższym poziomie. Nie znalazłam żadnych niedociągnięć. Jest mocna i solidna. Otrzymałam ją na początku lipca, używana przez dziecko, więc tu stuknie, tu spanie i nadal jest w stanie idealnym. Nie posiada żadnej rysy, pęknięcia czy innego typu uszkodzenia.

Amelce szkatuła strasznie się podoba, mi również, do tego jest doskonale wykonana i mocna. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Bardzo ładna.
·      Wielkość idealna na naszyjniki dla dorastającej dziewczynki.
·      Doskonałe wykonanie.
·      Solidna.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę DekorWood.pl oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie szkatułki :) a ta jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa takie szkatułki widac ze coraz czesniej sie na fb pojawiaja az sama zaczelam sie zastanawiac czy corci nie zamowic

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna, nie dziwie się że Amelce się spodobała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sama bym się z takiej cieszyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez sie podoba nue trzeba byc w wieku amelki by ja chciec miec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest, idealna dla małej kobietki

    OdpowiedzUsuń
  7. moja żona ma różne szkatułki, piękne wykonanie genialny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie cuda,mam jedną taką szkatułkę.Bardzo cenię sobie ogrom włożonej pracy i wielką pasję,jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaka cudowna :) Pięknie wykonana i ten napis :) Amelka szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna.Wręcz magiczne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wykonane. Idealne na skarby dziecięce

    OdpowiedzUsuń