wtorek, 22 sierpnia 2017

Active Plast Plastry dla dzieci - OPINIA

Zapraszam na opinię o plastrach dla dzieci, jakie otrzymałam od firmy Active Plast.





W opakowaniu znajdziemy 16 sztuk plastrów, a każdy z nich zapakowany oddzielnie. Dzięki takiemu rozwiązaniu my gwarancję, że się nie przybrudzą, gdy np. włożymy jeden do torebki w razie nieszczęśliwego wypadku.

Na plasterkach znajdziemy dwa różne wzory. Moim zdaniem oba są uniwersalne, pasują zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca.

Są wysokiej, jakości. Nie odklejają się nawet podczas intensywnej zabawy. Według mnie to ogromna zaleta, mamy gwarancję, że plasterek nie odpadnie np. podczas zabawy w piasku i nie dojdzie do zabrudzenia ranki.

Opatrunek, który znajdziemy na plasterku jest nie duży, idealny na mniejsze ranki. Nie przykleja się, nie trzeba później go odrywać sprawiając dziecku ból.

Plasterki nie powodują uczulenia oraz nie odparzają, co niestety się nam zdarzało używając innej firmy. Nadają się nawet dla syna, który ma alergię skórną, a jego skóra jest bardzo delikatna i podatna na wysypki.

Moim zdaniem plastry zawierają wszystko to, czego szukam w plastrach idealnych. Zresztą to nie pierwsze opakowanie plasterków u mnie w domu i nadal zdecydowanie je polecam.


Zalety:
·                    Ładne, uniwersalne obrazki.
·                    Każdy plasterek pakowany oddzielnie.
·                    Nie odklejają się.
·                    Opatrunek nie przywiera do rany.
·                    Nie uczulają oraz nie odparzają.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Active Plast - Zamień Łykanie na Przyklejanie oraz na FB.

Plastry dla dzieci znajdziecie  TU.

16 komentarzy:

  1. U mnie wiktoria plastry garściami nakleja,nie wiem czemu po prostu byle skaleczenie i juz kilka plastrów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądaja fajnie cos dla mojej bo ona do byle zadrapania chce plasterka na szczęscie byle jaki jej starczy ale jak mam inne to zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam kolorowe ale córcia nie lubi plasterków moze jak bedzie starsza to sie przyzwyczaji

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu pisałam recenzję tych plasterków- też uważam,że są świetne 😍😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa fajne u nas plastry to sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorowe dzieciaki je uwielbiają i naklejają z byle powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecku taki plaster przykleić to mniej będzie boleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ze się nie odkleja to bardzo wazne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Mikołajka też muszę mieć kolorowe inaczej nie chce sobie dać przykleić :) Z tych jeszcze nie korzystaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. różne plastry już przerabiałem muszą być zawsze pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, bardzo lubię takie kolorowe plastry zwłaszcza że dzieci nie zawsze chcą je nosić a takie atrakcyjne bardziej zachęcaja

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne plasterki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy dzieciach takie plastry to "must have'

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne i idealne dla dzieci :)))

    OdpowiedzUsuń