poniedziałek, 6 marca 2017

Monika Kukczynska - Tiande Szczoteczka do zębów „Prodental” - OPINIA

Zapraszam na opinię o szczoteczce do zębów „Prodental” firmy Tiande, jaką otrzymałam od Pani Moniki Kukczynskiej.






Szczoteczka z serii Junior, przeznaczona dla dzieci. Testowaniem zajęła się Amelka i już po pierwszym użyciu była bardzo zadowolona. Córka stwierdziła, że w przeciwieństwie do jej poprzedniej szczoteczki, tej nie trzeba dociskać by dobrze wyczyściła zęby, a tym sposobem nie ma problemu z podrażnionych dziąseł.

Włókna wykonane są z nowoczesnego materiału – nylon-611 posiadającego certyfikat FDA. Pierwszy raz mamy szczoteczkę z taki włóknami i stwierdzam, że są zdecydowanie lepsze od tych mi znanych. Nie zmieniają swojego położenia, nie trzeba się namęczyć, aby ząbki było doskonale wyszorowane, nie wypadają.

Szczoteczka posiada paseczki do czyszczenia języka, co uważam, za kolejną zaletę.

Rączka szczoteczki nie ślizga się w dłoni nawet, gdy jest ona mokra.

Jedyny minus, jaki znalazłam to pasta pozostająca między włóknami. Trochę ciężko ją usunąć i dziecko samo sobie z tym nie poradzi. Jest to minus, ale nie na tyle duży abym stwierdziła, że szczoteczka jest do niczego.

Uważam, że plusy zdecydowanie przewyższają ten jeden minus. Amelka bardzo polubiła swoją nową szczoteczkę i obie polecamy.



Zalety:
·      Nie ślizga się w dłoni.
·      Włókna nie wypadają, nie wyginają się.
·      Dobrze czyści ząbki.
·      Nie rani dziąseł.
·      Paseczki do czyszczenia języka.




Wady:
Ciężko usunąć pastę z włosia.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę TianDe Eng/Pl - Bedford  oraz na profil Pani Moniki Kukczynskiej która zajmuje się sprzedażą kosmetyków Tiande.

23 komentarze:

  1. dobrze wiedziec u mnie dziecaiki nie mają problemów z dziąsłami za to młody gryzie mi szczoteczki i jesli za tansza to popo tyg do wymiany

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje starsze dzieci mają elektryczne I jestem z nich super zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. moja Ala za mocno dociska szczoteczkę i po paru myciach włókna są każde w inną stronę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna szczoteczka. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Panie zainteresowane zakupem z 35% upustem zapraszam do kontaktu. Monika Kukczynska

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki przedział wiekowy jest ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasty tianDe nie nakladamy po calosci, wystarczy nalozyc na polowe wliosia. Moje dzieci od kad stosuja ta szczpteczke to Sami i chetnie chodza myc zeby, nie musze juz z nimi o to walczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może spodobałaby się mojemu synowi a od ilu lat można ją używać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na szczoteczce jest 6+. Dlatego, że ma zdejmowana główkę
      Ale mniejsze dzieci też używają
      Tylko trzeba uważać, żeby dziecko nie zdejmowało, bo może się zadławić taki 3 letni maluszek"

      Usuń
  9. Super :-) Tosia i Kubus lubia myć ząbki :-) aletakw szczoteczka to skarb

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój synek jeszcze jest pewnie za mały na taka. U nas często musimy wymieniać ze wzgledu na to, ze gryzie szczoteczki i włosie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczoteczka godna uwagi jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna szczoteczka, córeczka uczy się myć zwykła syn ma elektryczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Irminka swego czasu nie cierpiała myć ząbków, ale jak kupiłam jej szczoteczkę ze świnką peppa to zaczęła lubić. Potem jak już włosie było brzydkie to wywaliłam i jest problem :( może taka przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. Polece siostrze dla jej syna izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  15. Paseczki do czyszczenia języka super sprawa,uważam że w każdej szczoteczce powinno mieć to zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie czytam,że 6+ to jeszcze nie mogę ich zakupić.A jaką pani używa pastę z fluorem czy bez ? Dostałam od siostry bez i o smaku truskawkowym i fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałabym obawy dla Mikołaja bo mógłby wyciągnąć główkę.Dla dzieci starszych już będzie dobrze się sprawowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się, że nie wyginają się włókna, u nas szczoteczki wyglądaja jak rozpackany mop;)

    OdpowiedzUsuń