niedziela, 8 stycznia 2017

Wydawnictwo Egmont Gra SŁOWOSTWORY - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze SŁOWOSTWORY, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Gra jest przeznaczona dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat. Sprawia to, że nie tylko świetnie zda egzamin na rodzinne wieczory, ale również rodzinne spotkania czy przyjęcia dla dzieci.

Celem gry jest wymyślenie na czas słów z 7 różnych kategorii. Gdy odpowie się prawidłowo w wyznaczonym czasie otrzymuje się karty liter, które pozwolą zdobyć łakome stwory. Wygrywa osoba, która napełni brzuchy największe liczbie SłowoStworów. Zasady nie są skomplikowane, dość szybko da się je wytłumaczyć zarówno dziecku (najmłodsze, jakie grało miało 8 i pół roku) jak i osobie dorosłej.


Grę zdecydowanie możemy zaliczyć do edukacyjnych, dzięki niej dziecko uczy się szybko znajdować wyrazy na daną literę, wzbogaca słownictwo, poznaje nazwy np. państw. To nie tylko świetna zabawa, ale również nauka.

Elementy gry są solidne. Duże drewniane kostki, część elementów z dość sztywnego, nie cienkiego kartonu, a karty dość sztywne, nie łamią się (oczywiście jeśli nie robimy tego celowo z użyciem siły). Gra zdecydowanie długo posłuży.

Grafika jest ciekawa, elementy są wielobarwne, w żywych kolorach.

Instrukcja jest czytelna, nie ma problemów z zrozumieniem, o co chodzi w grze z jej pomocą.


Moim zdaniem gra jest wspaniała. To ulepszona wersja gry z mojego dzieciństwa „Państwa, miasta”, w którą grało się wieczorami na kartce. Zdecydowanie warto ja bliżej poznać, polecam.


Zalety:
·      Proste zasady.
·      Może grać aż 7 osób.
·      Solidne elementy.
·      Bawi i uczy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Grę Słowostwory znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Musi byc fajna dla starsych dzieci potworzasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gra uwielbiam takie warto by ją mieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :-) moje brzdące za małe by razem grać ale razem z siostrzeńcem to cos czuję by była świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką grą zapowiada się bardzo ciekawy wieczór :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie :) a ja takie lubie i mam nadzieje że moje szkraby jak podrosną polubia także

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna gra. Na pewno kupię ją. Bo lubię takie zabawy. Myślę że moi synkowie też ją polubią obaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę myślenia i przy okazji nauka dla dziecka i swietna zanbawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie musi być świetna w prawdzie jeszcze za szybko dla mojej 5 latki,ale jak podrośnie czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ucząca gra z potworkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa gra i świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    W naszym domu na planszówkę zawsze jest dobry czas . Tej jeszcze nie mieliśmy ale wygląda ciekawie zwłaszcza że wzbogaca słownictwo .

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:52

    Nauka I zabawa w 1

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo Państwa miasta moja ulubiona gra, więc chętnie za parę lat po tą grę sięgniemy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może grać aż 7 osób ...Oj to gra dla nas :)

    OdpowiedzUsuń