piątek, 6 stycznia 2017

Pościel dziecięca Pościel w żyrafy 160/200 - OPINIA

Zapraszam na opinię o pościeli w żyrafy 160/200, jaką otrzymałam od stronki Pościel dziecięca.






Zacznę od tego, że pościeli nie trzeba prasować, specjalnie na zdjęciach macie ją w wersji niewyprasowanej i może nie wygląda jak z sklepowej półki, ale zdecydowanie tak, jak gdy wyprasujemy i się pod nią jedną noc prześpimy. Dla mnie to zdecydowanie duża zaleta, bo z jednej strony prasowanie to mój koszmar, z drugiej nie lubię, gdy coś jest bardzo pomięte.


Wizualnie mi się bardzo podoba. Żyrafy na białym tle są zdecydowanie uniwersalne, będą pasować zarówno dla dorosłego jak i dla dziecka, dla chłopczyka i dla dziewczynki.

Pościel zasuwana jest na suwak, który nie zacina się, nie odpruwa, nie rozsuwa. Osobiście lubię takie rozwiązania, bo szybko się zmienia i nie „ucieka” pościel w nocy, (gdy są guziki i się 1 odepnie, zdarza się, że część kołdry jest rano po za poszewką).

Prałam już wiele razy i pozostaje jak nowa. Materiał nie zrobił się cienki, nie zmechacił się, nie skurczył i nie rozciągnął.

Osobiście uważam, że ten komplet pościeli jest śliczny i bardzo wysokiej, jakości. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Nie mechaci się.
·      Zasuwana na suwaki.
·      Uniwersalna – dla dziewczynki, chłopca, osoby dorosłej.
·      Nie trzeba prasować J.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Pościel dziecięca.

24 komentarze:

  1. musii być dobry materiał, pościel bardzo ładnie wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentuje a biel dodaje elegancji, super, że nie wymaga prasowania - nie znoszę prasowania pościeli (po jednej nocy i tak jest wymięta)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny wzorek i nie trzeba prasowac

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie i fakt prasowanie to nie jest coś co lubie tzn uwielbiam prasowac ciuchy (ale mam lenia i sobie darowałam) ale nie cierpoie pościeli bo raz duża dwa mam tak ciasno że top syzyfowa praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pościel. Też nie cierpię prasowac :-) wiec cos dla mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna pościelka :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel, która nie wymaga prasowania jest marzeniem mojej żony. Fajne żyrafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel inna niż wszystkie z żyrafa w tle.Plus za prasowanie,w domu mam kilka poscielu które bardzo źle sie prasuje a tu taka niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze się suwak nie rozsuwa to duża zaleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pościele dziecięce i nie tylko ta w żyrafy jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek

    Nie trzeba prasować ...mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:41

    Fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja zmorą tez jest prasowanie, dlatego bardzo mi się podoba że nie trzeba jej prasować, no i wzór tez mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna pościel,materiał się tak nie wygniata.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się wzór i samo to ,że pościel jest w czarno białych barwach . chyba właśnie przez to że jest taka uniwersalna jest taka fajan

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla dzieci jest wiele różnych i zarazem fajnych pościeli więc myślę, że ze zwierzakami im się najbardziej podobają. Jednak ja jestem zdania, że i tak najważniejsza jest kołdra https://senpo.pl/koldry/ ponieważ to de facto pod nią się bezpośrednio śpi.

    OdpowiedzUsuń