sobota, 21 stycznia 2017

CreativeTeam Ręcznie szyta torebeczka - OPINIA

Zapraszam na opinię o ręcznie szytej torebeczce, jaką otrzymałam od CreativeTeam.




Torebeczka jest nieduża, doskonale będzie służyć na zabranie niedużego misia, butelki z piciem czy portfelika na spacer lub do spakowania misia\lalki na wyjazd.

Wizualnie bardzo ładna. Fioletowy materiał z kokardą i uszami w kolorze szarości z kwiatami doskonale się z sobą komponuje tworząc ciekawą całość.

Szyta jest ręcznie, z bardzo dużą starannością. Materiał jest solidny, nie mechaci się, nie traci kolorów podczas prania. Kokarda trzyma się doskonale, nitki nie puszczają.

Ładna i solidna, moim zdaniem warta zakupu. Polecam.


Zalety:
·      Ładna.
·      Nie traci kolorów pod wpływem prania.
·      Materiał nie mechaci się.
·      Nitki nie puszczają.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę CreativeTeam.

24 komentarze:

  1. śłiczna jest a kokardeczka urocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka fajna jedynie nie mój kolor ale w innym jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna już widzę jak córeczka będzie wkładała do niej ulubioną przytulankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebeczka dla małej damy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest z tą kokardką i uszami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny kolorek i ta kokarda :-) :-) bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieca torebka, jak dla mnie za bardzo "cukierkowa" ale w końcu to torba nie dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna dla młodej damy,kiedyś nie lubiłam różowego koloru ale zmieniłam swoje upodobania,swoją drogą bardzo ciekawa torba,delikatna,w jasnym kolorze super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra jeden z moich ulubionych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna jest idealna dla małej damy i dla dużej także. Bardzo fajnie, że jest solidnie wykonana bo to istotne by nie tylko wyglądała ale i służyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek


    Ja takich toreb nie noszę i nie lubię ale myślę że moje córy byłyby zachwycone zwłaszcza kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torba w cudnym kolorze

    OdpowiedzUsuń