środa, 2 listopada 2016

Świat naklejki Naklejki - OPINIA

Zapraszam na opinię o naklejkach, jakie otrzymałam od Świat naklejki.





Do testów otrzymałam 12 różnych opakowań naklejek. W jednym opakowaniu znajdziemy 2 lub 3 listki z naklejkami.

Listki w jednym opakowaniu są takie same, co sprawia, że możemy z naklejek „dziecięcych” stworzyć np. memory. Doskonała zabawa przy tworzeniu, a później zabawie, a także dziecko jest dumne z siebie, że to jego dzieło, a nie po prostu kupione.

Wśród naklejek znalazłam również naklejki z buziami z różnymi minami. Dzięki nim można nauczyć dziecko rozpoznawania emocji po minie na twarzy.

Kolejne naklejki są z zwierzątkami, które wyglądają bardzo zabawnie. Młodsze dzieci mogą uczyć się z nimi nazw zwierzątek, a starsze pisać nazwę przy naklejce lub naklejać.

Część naklejek doskonale zdaje egzamin do opisywania przetworów, puszek z przyprawami lub jako naklejki na zeszyty.

Bardzo dużym dla mnie plusem jest to, że nie zależnie od tego, na jakiej powierzchni przykleimy nie odklejają się, nie odpadają.

Moim zdaniem mają ładne wzory i można z ich pomocą stworzyć wiele ciekawych, edukacyjnych zabaw oraz opisać przyprawy, przetwory, zeszyty itp. Polecam.


Zalety:
·      Ładne wzory.
·      Nie odklejają się.
·      Po 2-3 listki takich samych naklejek w opakowaniu.
·      Różnorodne.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Świat naklejki.

22 komentarze:

  1. Naklejki są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie moja uwielbia naklejki szkoda tylko że szybko się kończą i mała wojna z bratem bo młody starszej siostrze nie che ustąpic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że trzymaja dobrze :-) fajne naklejki, Tosia uwielbia wszelkieho rodzaju naklejki ktore znajduja sie również na jej włoskach

    OdpowiedzUsuń
  5. i nawet koniki ... super naklejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki są fajne dla dzieci bardzo lubią się nimi bawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jsk dla mnoe rewelacja,bardzi pomysłowe i jakie bujne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. oczyma wyobraźni już widzę, jak córeczka przykleja wszędzie naklejki, bo zauważyłem że ostatnio jakiekolwiek znajdzie znajdują się na meblach.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie naklejki to wielka radosc dla dzieci wiem jak synek lubi naklejki takie z buzkami mogly by byc super rozwiazaniem w zachowaniu naszych pociech u nas byly znaczki ale teraz widze lepsze rozwiazanie w postaci naklejek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. a znajdźcie dziecko które nie lubi naklejek :))) a te są cudowneeeee :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. oj moim dzieciakom by się spodobały a ja miałabym pozaklejane całe szafki

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas naklejki są rozchwytywane przez Mikołajka i na szczęście wie,że może przyklejać je tylko w jednym miejscu na starej szafce i mam spokój z innymi meblami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieci mysle wszystkie lubią naklejki mniej lub wiecej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałyby mi się naklejki do przetworów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bużki świetna sprawa do nagradzania na tablicy motywacyjnej dla dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie jesteśmy na etapie uczenia się nazw zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naklejki są świetne. I dzieci lubią wszędzie je naklejać. Moje tak robią.

    OdpowiedzUsuń