środa, 26 października 2016

Wydawnictwo Egmont Gra Ahoj, piraci! - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze pt.: „Ahoj, piraci!”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Jedna z ciekawszych gier, w które miałam przyjemność grać. Zrozumienie zasad chwile zajmuje, ale są napisane bardzo zrozumiale. Książeczka z opisem gry doskonale ją tłumaczy, Amelka czytała sama i nie miała problemu z zrozumieniem, o co chodzi, co prawda ma 9 lat, ale 6 latek z pomocą rodziców, (jeśli nie umie czytać) też bez problemu zrozumie wszystko.

Elementy gry są bardzo solidne, część drewnianych, w pięknych kolorach.

Gra uczy dziecko przeliczania, kalkulowania, logicznego myślenia a także kombinowania J. Pokazuje, czym jest ryzyko, uczy, że czasem warto je podjąć, czy lepiej odpuścić.

Moim zdaniem gra jest ciekawa i solidna, polecam.


Zalety:
·      Zrozumiałe zasady.
·      Solidne elementy.
·      Ciekawa.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

  
Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Grę Ahoj, piraci! Znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Ale fajoska ... na pewno się kiedyś na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym popłynela w tą podróż :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna gra nie tylko dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  4. o prosze ja pierwszy raz taka widze :) a widziałam różne fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mały piracik musi podrosnąć do takich zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj może i my sobie taką kupimy.. super na jesienne wwieczory

    OdpowiedzUsuń
  7. widac ze fajna kolorowe i solidne elementy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super ta gra :))) prezent na gwiazdkę jak znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze,że są proste zasady gra na pewno jest wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najwazniejsze żeby dzieci potrafiły w nią grać, to znaczy żeby zasady były proste, zrozumiałe, a ta wygląda na super zabawę dla dzieci

    OdpowiedzUsuń