niedziela, 14 sierpnia 2016

FARO PRZEŚCIERADŁO MONSTER HIGH 073 90X200 BAW. Z GUMKĄ - OPINIA

Zapraszam na opinię o prześcieradle MONSTER HIGH 073 90X200 bawełnianym z gumką, jaki otrzymałam od FARO.






Prześcieradło zostało wykonane z najwyższej, jakości, 100% bawełny. Moim zdaniem bawełniane prześcieradła są najlepsze, przepuszczają powietrze, są przyjazne dla skóry i miłe w dotyku.

Posiada gumkę, co dla mnie jest bardzo dużą i znaczącą zaletą, szczególnie w prześcieradłach dla dzieci.  Dzięki niej mam gwarancję, że nie pozsuwa się w nocy, gdy dziecko „wędruje” po łóżku, a Amelka nie sypia w jednym miejscu J.

Wizualnie jest bardzo ładne, kolory są dość intensywne i nie bledną w praniu (prane 6 razy a to dość dużo jak na prześcieradło, przynajmniej u mnie nie zmienia się go codziennie).

Jakość jest na wysokim poziomie, nie mechaci się, nie rozrywa, gumka jest solidna, nie rozciąga się.

Moim zdaniem prześcieradło jest ładne, solidne i wygodne zarówno w zakładaniu, jaki i spaniu na nim J. Polecam.



Zalety:
·      Ładne.
·      Z gumką.
·      Wysokiej, jakości.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę FARO oraz na FB.


PRZEŚCIERADŁO MONSTER HIGH 073 90X200 BAW. Z GUMKĄ znajdziecie TU

19 komentarzy:

  1. super uwielbiam prześcieradłą z gumką tylko ciut większe u nas trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pościel, która wygralam i jestem bardzo zadowolona, po upraniu nic się nie stalo z nia.
    Prześcieradło pewnie tez jest super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i powiem szczerze ,że posciele licencjonowane są to wiedzialam ale że prześcieradła. Tu mnie zaskoczyłas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prześcieradło, jak z gumką to rewelacja. Nie lubię jak prześcieradło się ściąga.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo wow robi wrażenie ... dla małej fanki idealna ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prześcieradło ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam u dzieci prześcieradełka z gumką jak będzie zmiana na większe łóżko to z chęcią zaglądnę do FARO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda i wciąż żywe kolory po praniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Wiktoria jeszcze za tym nie szaleje, przyznam iz ten motyw jak I sama bajka nie przypadla mi do gustu :-)'

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolory i jakość też :) lubie przescieradla z gumka

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne i do tego z gumką :))) super,

    OdpowiedzUsuń
  12. jak prześcieradła dla dzieci to tylko z gumką

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,że można dokupić do kompletu z pościelą Monster High

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  14. Przescieradlo sliczne. Corka ma takie z kraina lodu. Na gumke. Kolory sa ciekawe. Obrazki sie nie spieraja a gumka trzyma wszystko na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne kolorystycznie. Świetnie pasuje do pokoju młodej fanki

    OdpowiedzUsuń