wtorek, 3 maja 2016

Hand Made u Tity Szkatułka - OPINIA

Zapraszam na opinię o szkatułce z Krainą Lodu, jaką otrzymałam od Hand Made u Tity.




Szkatułka jest nie za duża, o wymiarach 15/15/6 cm. Doskonale nadaje się na dziecięce spineczki, gumeczki czy bransoletki.

Jakościowo jest bardzo dobra, wszystkie elementy się trzymają na swoim miejscu, farba nie odpryskuje, sklejka nie pęka.


Wizualnie jest bardzo ładna. Wiem, że były z nią trochę przejścia, bo pani była na tyle miła, że zgodziła mi się zrobić na imieniny córki w dość krótkim czasie. Mimo to moim zdaniem efekt końcowy jest piękny.

Zarówno mnie jak i Amelkę zachwyciła i polecamy.







Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Nic nie odpada.
·      Wielkość idealna na dziecięce spinki\gumki.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Hand Made u Tity.

21 komentarzy:

  1. Cudna! Tosieńka też byłaby w siódmym niebie mając taką tajemną skrzyneczkę na swoje skarby

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna mam na nią (inną wersje)chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek ma, bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest i do tego z Frozen - ulubioną bajką córci

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie nie ten wzor ale coz bajka na topie wiec dziewczynkom sie podoba Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonana. Solidna i wzór na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna :)))))))))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajka na czasie zayem świetnie się wkomponowała w rękodzieło.Świetnie wygląda 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ... świetne rozwiązanie ... można ją wykorzystać na wiele sposobów i to mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od momentu kiedy w tv leciało "Kraina Lodu" Antosia pokochała tą bajkę i przed chwilą jak Antosia zobaczyła ze mną ten post powiedziała "Ja cie" oczywiście w znaczeniu ja chcę- więc widzicie. nie tylko mnie się podoba ale i Antosi

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna.Widać,ze solidnie zrobiona i jeszcze można dodać imię dziecka-idealna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Moje siostrzenice oszalałyby ze szczęscia mając taką skrzyneczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna,żywe kolorki i jakościowo dobrze wykonana

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, mysle, że spodobalaby sie każdej dziewczynce

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna :) Agatce by się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko na marzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla małych księżniczek idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jaka cudna, mała też by taką chciała

    OdpowiedzUsuń