wtorek, 22 grudnia 2015

Perfumik.pl Perfumy INSPIRACJA ZAPACHEM: ISSEY MIYAKE* L'EAU D'ISSEY* - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach damskich INSPIRACJA ZAPACHEM: ISSEY MIYAKE* L'EAU D'ISSEY*, jakie otrzymałam od firmy Perfumik.pl.





Na początek trochę teorii abyście mogli sobie wyobrazić zapach J.
Typ zapachu: kwiatowy
Nuta zapachowa: lotos, frezja, cyklamen, melon, piwonia, goździk, lilia, konwalia, cedr, piżmo, ambra, drzewo sandałowe.

Zapach jest świeży, kwiatowy, najlepiej wyczuwalna jest konwalia i lilia, delikatnie, lecz również dość dobrze piżmo. Połączenie takich zapachów bardzo mi się spodobało, nie jest słodkie, a delikatne, kuszące.

Opakowanie to nie dużych rozmiarów, szklana buteleczka, dość ładna i wygodna w użyciu. Znajdziemy na niej numer katalogowy perfum oraz to czy są damskie czy męskie.

Zapach utrzymuje się na skórze kilka godzin, moim zdaniem zdecydowanie zadawalający czas biorąc pod uwagę cenę. Jeśli użyjemy ich na ubranie, zapach doskonale wyczuwalny jest cały dzień.

Moim zdaniem mają piękny zapach i są dość trwałe, polecam.








Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Dość trwałe.
·      Wygodna i ładna buteleczka.
·      Tanie.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumik.pl oraz FB.


Perfumy INSPIRACJA ZAPACHEM: ISSEY MIYAKE* L'EAU D'ISSEY* znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami ale miałam kiedyś o zapachu bzu były rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie zapachy delikatne a zarazem dajace sie wyczuc male opakowanie zmiesci sie wszedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. za bardzo się nie znam na perfumach bo odkąd mam dzieci to nie używam ale myślę, że pięknie pachną a ważne żeby zapach za szybko się nie ulotnił

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie zapachy kwiatowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty i piżmo :) dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie juz przekonały konwalie i lilię.. i trwałość do ceny :) Jestem całkowicie za :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zapachy
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna i oryginalna buteleczka.JA uwielbiam zapach piwonii ,które przypominają mi Moją świętej pamięci babcię u której kwitły na ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapachy kwiatków w perfumach,które są świeże a nie właśnie mdłe i przytłaczające.Ten zapach musi być kuszący i powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie muszą bosko pachnieć i do tego flakonik jest dyskretny zmieści sie w każdej damskiej torebce

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tego typu zapachowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zapach z opisu widać, bardzo efektowny i wart posiadania

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie takie miniaturki perfum, gdyż każda kobieta zawsze powinna świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygodne opakowanie, moje ulubione nuty zapachowe czyli cudo jednym słowem. pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię kwiatowe zapachy, ewidentnie coś dla mnie <3
    pachnąco...

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie dla mnie, jednak dla żony byłbym skory kupić taki perfumik :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne, mam inne perfumy od tej firmy sa naprawdę niezłe, polecam i ja

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kwiatowe zapachy :) Moniak P.

    OdpowiedzUsuń