środa, 18 listopada 2015

Lula Family Gąbka do kąpieli PINGWINY z MADAGASKARU - OPINIA

Zapraszam na opinię o gąbce do kąpieli PINGWINY z MADAGASKARU, jaką otrzymałam od firmy Lula.




Gąbka jest niedużych rozmiarów, a więc idealna dla dziecka.

Śmieszne pingwiny z znanej bajki zdecydowanie ją uatrakcyjniają i zachęcają dziecko do używania.

Jest solidna, połączona z 2 części, które nie rozklejają się.

Moim zdaniem warta zakupu.





Zalety:
·      Nieduża.
·      Ładna.
·      Solidna.







Wady:
Brak






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lula Family oraz na FB.


Gąbkę do kąpieli PINGWINY z MADAGASKARU znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. A to 2 części to jakie? czy jedna jest szorstka?
    fajniutka :) uwielbiam pingwinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam sa super te gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna,to mają pomysły myć się pingwinami, idealna dla mojej Wiki. Zresztą czy chłopiec czy dziewczynka ,każde dziecko by przygarnęło :).w nie zniszczy :)idze solidne wykonanie, także zapewne za szybko się

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy od lula gąbek tęczowego misia i jest bardzo fajna :) córa zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutka, kolorowa postać z bajki na pewno podoba się dzieciakom - co może zachęcić ich do mycia (niektóre dzieci nie przepadają za kąpielą). Trwała, ładna, kolorowa same zalety

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna gąbeczka, jeszcze takich nie widziałam z obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny obrazek :) Dobrze że ta druga strona nie jest mocno szorstka, moja córcia nie lubi takich gąbek. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna :) Mój Miki uwielbia kąpiele i wręcz nie chce wyjść z wanny więc gąbka będzie dodatkowym umileniem tego czasu :) Kupiłam jakiś czas temu gąbkę w kształcie ryby ale nie tyle że tak wyglądała ale chyba była troche za szorstka bo wręcz wyrywał ją i wyrzucał z wanny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna :) Mój Miki uwielbia kąpiele i wręcz nie chce wyjść z wanny więc gąbka będzie dodatkowym umileniem tego czasu :) Kupiłam jakiś czas temu gąbkę w kształcie ryby ale nie tyle że tak wyglądała ale chyba była troche za szorstka bo wręcz wyrywał ją i wyrzucał z wanny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Solidna firma, sliczniutki obrazek i najwazniejsze ze mieciutka Olisi na pewno by sie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz takie są modne i popularne żeby tylko obrazek szybko z niej nie starł się

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna gąbka i te pingwiny z Madagaskaru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sa te gabki tez ja mamy i miki jest zadowolony z niej Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladna gabka, idealna dla dzieci :)
    Uwielbiamy produkty Lula
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wzór na gąbce, dzieci uwielbiają takie rzeczy, super że jest miękka, idealna dla dzieci
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń