piątek, 23 października 2015

Amicus SMILA STJARNA niebieska gwiazda, lampka ścienna - OPINIA

Zapraszam na opinię o SMILA STJARNA niebieskiej gwieździe, lampce ściennej, jaką otrzymałam od Amicus.






Lampka jest w kształcie gwiazdy z dziurkami na całej powierzchni. Daje intensywniejsze światło w miejscu gdzie jest, a delikatne rozprasza się po pokoju. Takie rozwiązanie świetnie się sprawdza, gdy dziecko zasypia przy świetle, a także, gdy potrzebujemy w nocy zapalić a nie chcemy dziecka rozbudzić.



Montuje się ją dość łatwo. Nie licząc żarówki, wszystkie potrzebne elementy znajdziemy w zestawie.

Jest dość solidna, syn kilkakrotnie w nią uderzył – nie popękała, a także dość mocno pociągnął za kabel, który nadal solidnie się ma na miejscu.

Ładna, solidna, dająca idealne światło na noc. U mnie zdała egzamin na 6 i dlatego ją polecam.







Zalety:
·      Idealna do zasypiania oraz gdy potrzebne światło w nocy.
·      Solidna.
·      Ładna.
·      Łatwy montaż.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na Allegro  Amicus oraz FB.


SMILA STJARNA niebieską gwiazdę, lampkę ścienną znajdziecie TU.

32 komentarze:

  1. śliczna może pomyślę dla córci bo w nocy jak wstaje ma ciemno tak by sobie zapaliła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampka nocna musi być mi też nie chciałoby się wstawać i zapalać żyrandol :)

      Usuń
    2. Lampka nocna musi być mi też nie chciałoby się wstawać i zapalać żyrandol :)

      Usuń
  2. Mamy taką z ikei od 6 lat jest idealna polecamy i my!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna:) u mnie dzieci nie usypiają przy lampce ale czasem jak się przebudzaja to maja wlaczone:) fajna warto taka mieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rewelacja,koleżanki dzieci mają podobne gwiazdy,Aneczko gdzie można zakupić takie cudeńko ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link na dole z dostawą do domu, link bezpośrednio do lampi jest :)

      Usuń
  5. Fajnie popatrzeć w gwiazdy przed snem :) Śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, najbardziej podoba mi się ten cień światła na ścianie - piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz samego oświetlenia daje faktycznie nieziemski efekt w pokoju :)

      Usuń
    2. Oprócz samego oświetlenia daje faktycznie nieziemski efekt w pokoju :)

      Usuń
  7. super ta lampka. Można w ikei takie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale tu można mieć z dostawą do domu :)

      Usuń
    2. zgadza się :) bez wychodzenia kurier przywiezie pod drzwi :D ja jednak mam ikeę pod nosem i często odwiedzam :)

      Usuń
  8. My również mamy identyczna z ikea: )) jest świetną *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladna lampka i praktyczna. Mam lampke nocna ale daje zbyt jasne światło i moj maluszek sie rozbudza. Przydalaby mi sie taka.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sliczna nam akurat wtyczka w naszej poszla trzeba pomyslec o drugiej a zarowke zawsze sie znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba.Mam lampkę ale taką zwykłą do postawienia na półce czas chyba pomyśleć o ściennej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba.Mam lampkę ale taką zwykłą do postawienia na półce czas chyba pomyśleć o ściennej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny i przydatny gadżet bez lampki ani rusz a ważne by nie świeciła dziecku zbyt w oczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat urządzamy pokój córci. Dzięki za informacje i polecenie :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. nieuwiezycie mam identyczna gwiazdke ale ksiezyc tez super wyglada ja jestem mega zadowolona z niej daje w sam raz swiatla nawet by poczytac baje na dobranoc Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna, uwielbiam swiecace dekoracje.
    z taka gwiazda szybko poczujemy magie swiat

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna, bardzo lubie takie, synek ma w pokoju taką małą wkładaną w kontakt

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piekna, my od tej firmy mamy lampke ksiezyc i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Potwierdzam. NIezbedne w pokoju dziecka. Mamy taka biedronke od 4 lat, JUż drugie dziecko asekuruje w nocy. Jestem mega zadowolona. Swiatło jasne na tyle żeby zmienić pampersa i na tyle łagodne by nie rozbudzać malucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takiej lampki nam trzeba w pokoju u synka, żeby się nie bał

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wygląda, więc ozdobi pokoik :) i przydatna dla kazdego malucha

    OdpowiedzUsuń